۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹

براتیان:

جشنواره "خوش حسابان" در بجنورد برگزار می‌شود

جشنواره "خوش حسابان" در بجنورد برگزار می‌شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: شهردار بجنورد گفت: این نهاد در راستای معرفی و حمایت از شهروندان خوش حساب در زمینه پرداخت عوارض، جشنواره بزرگ خوش حسابان را در اسفند ماه امسال برگزار می‌کند.

روح‌الله براتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: شهرداری بجنورد با هدف شناسایی و معرفی شهروندان متعهد و قانون مند در زمینه پرداخت عوارض نوسازی و عوارض کسبه، جشنواره بزرگ خوش حسابان را در مرکز خراسان شمالی برگزار می کند.

وی با بیان این که جشنواره مزبور در طی اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره ویژه شهروندان خوش حساب در زمینه پرداخت عوارض شهرداری است که هشتم و نهم اسفندماه امسال در دو شب متوالی در محل تالار حافظ بجنورد برگزار می شود.

براتیان عنوان کرد: پرداخت به موقع عوارض شهرداری نقش مهمی در ارائه و بهبود خدمات شهری دارد و در این زمینه بین پرداخت عوارض و بهبود خدمات شهری رابطه مستقیمی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان این که متاسفانه میزان پرداخت عوارض نوسازی در مناطق حاشیه نشین شهر بجنورد پایین است، افزود: اکنون حدود 85 درصد از شهروندانی که در مناطق حاشیه ای این شهر سکونت دارند، عوارض نوسازی خود را پرداخت نمی کنند و این در حالی است که حدود 30 درصد از جمعیت بجنورد در 26 منطقه حاشیه‌ای این شهر سکونت دارند.

به گفته براتیان در حال حاضر دریافت عوارض تنها منبع درآمد شهرداری بجنورد است اما در این زمینه مردم همکاری مناسبی ندارند و اکنون شهرداری بجنورد افزون بر 40 میلیارد ریال مطالبات عوارض دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی با 214 هزار نفر جمعیت دارای دو منطقه شهری یک و دو شهرداری مهر است.

کد خبر 2242787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha