۶ اسفند ۱۳۹۲، ۱۴:۴۹

علیشاپور از گفتگوی باران و نوازش‌های باد می‌خواند

علیشاپور از گفتگوی باران و نوازش‌های باد می‌خواند

خواننده موسیقی ایرانی روزهای میانی اسفند ماه امسال در شهرهای شمالی کشور میزبان علاقه مندان موسیقی با برگزاری چند کنسرت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین علیشاپور روزهای 8 و 9 اسفند ماه امسال در رشت کنسرت خود را برگزار می کند.

در کنسرت رشت که با عنوان «گفتگوی باران» در سالن سینمای 22 بهمن رشت به علاقه مندان موسیقی ایرانی ارائه خواهد شد، علیشاپور همراه با گروه مهتاب به سرپرستی وصال عرب زاده قطعاتی را در مایه های بیات زند ، افشاری ، دشتی ، ابوعطا و همایون و اصفهان اجرا می کند. این قطعات مجموعه ای از آثار قدیمی، آثاری از ساخته های وصال عربزاده، بر اشعاری از خودش و سیدعلی صالحی هستند.

در این کنسرت موسیقایی که پیش از این نیز در یاسوج برگزار شد، زمان خیری، هومان رومی ، سامان سرداریان ، سینا نصرتی ، سمیه بهمنی و مسعود کبیری فر به عنوان نوازنده حضور دارند.

علیشاپور همچنین کنسرت نوازش های باد را به همراه گروه سپندار روزهای 11 و 12 اسفند ماه  در سالن پارس شهر لاهیجان برگزار می کند. در این کنسرت که آهنگسازی آن بر عهده نوید توسلی و حامد حافظی است قطعاتی از اشعار شاعران نامداران پارسی از جمله مولانا، حافظ، فردوسی، فریدون مشیری و هوشنگ ابتهاج در دستگاه همایون، اصفهان و دشتی بر ای علاقه مندان اجرا می شود.

نوید توسلی، حامد حافظی، آرش عزیزی، مسعود پاد، مینو اصحابی، مجید محیط، محمد یوسفی، نازنین قاسمی، آبتین عباسپور، ایثار یاور و رامین علی پور نوازندگان این کنسرت موسیقایی هستند.

 

کد خبر 2243834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha