۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۸:۴۳

رجایی در گفتگو با مهر:

برخی از قوانین سرمایه‌گذاری بازدارنده است/ سران قوا برای افزایش بهره‌وری و درآمدزایی اقتصادی تلاش کنند

برخی از قوانین سرمایه‌گذاری بازدارنده است/ سران قوا برای افزایش بهره‌وری و درآمدزایی اقتصادی تلاش کنند

اراک – خبرگزاری مهر: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از قوانین سرمایه گذاری بازدارنده است گفت: در این زمینه تمام کمیسیون های اقتصادی موظف شدند تا ظرف مدت دو هفته راهکارهای عملیاتی مقررات زدایی را دنبال و نتایج آن را بصورت عملیاتی جمع بندی کنند.

عباس رجایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اقتصاد مقاومتی را تخصیص بهینه منابع برشمرد و در تشریح اقتصاد مقاومتی افزود: مسئولان باید برای اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در خصوص ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تمهیدات درست و جدی بیاندیشند.

 وی گفت: سران سه قوه باید برای افزایش بهره وری و درآمدزایی اقتصادی و افزایش سرعت موتور محرک اقتصاد مقاومتی تلاش کنند تا سرمایه گذاری و تولید بیشتر صورت گیرد.

برخی از قوانین سرمایه گذاری بازدارنده است

 نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه امروز برخی از قوانین در سرمایه گذاری بازدارنده است گفت: یکی از اقداماتی که به منظور تسهیل در این زمینه در مجلس صورت گرفته این است که تمام کمیسیون های اقتصادی موظف شدند تا ظرف مدت دو هفته راهکارهای عملیاتی مقررات زدایی را دنبال و نتایج آن را بصورت عملیاتی جمع بندی کنند تا شرایط برای تحقق این امر فراهم شود.

وی بهره گیری از همه ظرفیتهای مدیریتی نظام را گام بلندی در جهت رفع موانع و رسیدن به اقتصاد مقاومتی برشمرد.

رجایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به معضلات اجتماعی جامعه گفت: پیشگیری و توانمندسازی دو اصل مهم در فعالیت های سازمان بهزیستی است.

شرایط بگونه ای فراهم شود تا تعداد مراجعان به دستگاههای حمایتی کاهش یابد

وی پیشگیری و توانمند سازی را دو اصل مهم درفعالیت های این سازمان عنوان کرد و گفت: باید در این حوزه اقدامات جدی تری صورت گیرد تا شرایط بگونه ای فراهم شود که تعداد مراجعان به دستگاههای حمایتی کاهش یابد.

وی افزود: به منظور خودکفایی و توانمند سازی مددجویان در بودجه سال 93 تصویب شده که بخشی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به کمیته امداد و بهزیستی برای اشتغالزایی اختصاص یافته است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با فراهم کردن زمینه مناسب و همچنین اقدامات انجام شده در حوزه سلامت، بیمه و توانمندسازی مددجویان بتوانیم شرایط بهتری را برای مددجویان دستگاه های حمایتی ایجاد کنیم.

رجایی در ادامه بر اهمیت ریشه کن کردن اعتیاد این بلای خانمانسوز اشاره کرد و افزود: باید تلاش شود تا با اقدامات پیشگیرانه به سالم سازی جامعه کمک شود.

 

کد خبر 2249473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha