۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۹:۰۲

در آستانه آغاز سفرهای نوروزی انجام شد/

بازدید معاون سیاسی استاندار سمنان از محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان

بازدید معاون سیاسی استاندار سمنان از محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان

دامغان - خبرگزاری مهر : معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در قالب هیئتی متشکل از اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان طی سفری یک روزه از محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان بازدید و از نزدیک در جریان روند فعالیت های انجام شده در این محورها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد صارمی زاده که از صبح سه شنبه وارد شهرستان دامغان شده است از محورهای مواصلاتی دامغان-سمنان، دامغان-جندق و دامغان – شاهرود بازدید به عمل آورد و تصمیمات لازم را برای برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از بروز حوادث ترافیکی در ایام پایانی سال در این محورها اتخاذ کرد.

25 اسفند آغاز اجرای طرح سفرهای نوروزی در استان سمنان

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان دامغان در گفتگو با خبرنگار مهر از اجرای طرح سفرهای نوروزی از 25 اسفند ماه امسال در این استان خبر داد و اظهار داشت: این استان آمادگی کامل دارد تا از مسافران نوروزی و زائران بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) میزبانی و پذیرایی کند.

محمد صارمی زاده تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان های استان سمنان در مسیر تهران به مشهد و پذیرا بودن از مسافران و زائران امام رضا (ع)، تمامی دستگاه های اجرایی با تمامی امکانات و تجهیزات و با برنامه ریزی های انجام شده آمادگی دارند تا از مسافران و زائران حرم رضوی به خوبی استقبال کنند.

وی خاطر نشان ساخت: با لحاظ کردن تجربیات گذشته و رفع کاستی ها و تقویت نقاط قوت و برنامه ریزی های مناسب امیدواریم بتوانیم بهتر از سال های قبل خدمتگزار هموطنانی که از این استان تردد می کنند باشیم.

امداد جاده ای در اولویت ویژه ستاد تسهیلات سفرهای  نوروزی استان سمنان قرار دارد

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان تقویت امداد جاده ای را مهمترین اولویت در طرح تسهیلات سفرهای نوروزی استان دانست و افزود: با استفاده از تمام توان و به بهترین شکل نسبت به امداد رسانی مسافران نوروزی اقدام می شود.

صارمی زاده تصریح کرد: سه کمیته شامل کمیته های امنیت، اطلاع رسانی و امداد جاده ای زیر نظر ستاد تسهیلات سفر های نوروزی استان تشکیل و با هدف ارائه خدمت به مردم و ایجاد زمینه های امنیت، اطلاع رسانی و امداد جاده ای مناسب فعالیت می کنند.

 وی در خاتمه با تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان سمنان گفت: با بازدید هایی که از محورهای مواصلاتی داشته ایم تعهداتی که در جلسه ایجاد شده بود دستگاه های اجرایی آن را عملی کردند و امیدواریم که نوروز امسال در بحث تصادفات جاده ای از کاهش قابل توجهی برخوردار باشیم.

در جریان سفر معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان به شهرستان دامغان و بازدید از محورهای مواصلاتی این شهرستان حسن اسلامی راد مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری، سردار محمدرضا میرزایی فرمانده انتظامی، سرهنگ علیرضا رضوی خبیر رئیس پلیس راه، منوچهر رحمانی مدیر کل راه و ترابری، علی پور نبوی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان سمنان و مسئولان محلی حضور داشتند.

کد خبر 2254552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha