۱۸ فروردین ۱۳۹۳، ۱۴:۵۲

آسایش تاکید کرد:

بهسازی بافت تجاری بوشهر در کوتاه مدت/ نگاهمان را به بافت شهری متمرکز نمی‌کنیم

بهسازی بافت تجاری بوشهر در کوتاه مدت/ نگاهمان را به بافت شهری متمرکز نمی‌کنیم

بوشهر - خبرگزاری مهر: رئیس کمیسیون پژوهش و مطالعات شورای شهر بوشهر گفت: برای جذب گردشگر بیشتر باید بهسازی بافت تجاری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرزاد آسایش پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای شهر بوشهر با بیان اینکه کار فرهنگی به زیر ساخت های عمرانی و فرهنگی کمک می کند، گفت: در سال‌های گذشته با مشاهده ترافیک شدید در برخی از نقاط شهر عده‌ای تصور می‌کردند که تعداد زیادی مسافر نوروزی به بوشهر آمده در صورتی که روان نبودن ترافیک عامل سرشماری ما در مهمانان نوروزی بوده و این مهم در سال 93 با ایجاد کمپ ها به حل این مشکل کمک کرد.

وی تصریح کرد: با روانتر شدن ترافیک این تصور به وجود آمد که امسال تعداد مسافر کمتری به بوشهر سفر کرده است ولی در واقع تعداد مسافران در مقایسه با سال‌های قبل کاهشی نداشته است.

عضو شورای شهر با بیان اینکه در کمپ مروارید که به عنوان یک کمپ خودگردان در نوار ساحلی دایر شده بود امکاناتی نظیر چادر وجود نداشت، افزود: تعدادی از مسافران از نبود نیروی انتظامی و روشنایی کافی در اطراف این کمپ انتقاد می‌کردند و باید این مهم در دستور کار برای سال های آینده قرار بگیرد.

نگاهمان را به بافت شهری متمرکز نمی‌کنیم

وی تصریح کرد: نگاهمان را به بافت شهری متمرکز نکرده و بافت های تجاری را با برنامه ای کوتاه مدت و جامع در دست بهسازی قرار داده و امتیاز مثبتی برای جذب گردشگر به بوشهر به وجود بیاوریم.

آسایش ادامه داد: اگر بزرگراه امام علی را تحویل گرفته اید پس لطفا هر چه سریعتر فکری برای روشنایی این بزرگراه کرده و بیش از این به تعویق نیاندازید

این عضو شورای شهر خاطر نشان کرد: همیشه هزینه‌های خاموشی داریم که مانند طرح مطالعاتی با وجود هزینه هایی که می شود عمدتا به دست فراموشی سپرده شده و ما باید از این اتفاقات جلوگیری کنیم.

لزوم اصلاح هندسی سه راه خیابان امام رضا (ع)

وی ادامه داد:  با توجه به جایگاه کنونی اسماعیل تبادار (مدیر بوشهری فرودگاه‌های کشور) باید موضوع اصلاح هندسی سه راه خیابان امام رضا (ع) که در نزدیکی فرودگاه بوشهر واقع شده در دست بررسی قرار داده تا بتوانیم با گرفتن بودجه این سه راه را برای استفاده بهتر شهروندان به سرانجام برسانیم.

آسایش خاطر نشان کرد: طرح اصلاح هندسی فرودگاه هر چه سریعتر در دست بررسی قرار گرفته و مشکل برق مخابرات آن حل شده تا این مهم به نتیجه برسد.

کد خبر 2265980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha