۲۳ فروردین ۱۳۹۳، ۱۹:۳۴

پرویزی:

فرهنگ صداقت و درستکاری در بین مدیران جاری باشد

فرهنگ صداقت و درستکاری در بین مدیران جاری باشد

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: باید فرهنگ صداقت و درستکاری در بین مدیران جامعه جاری باشد تا این فرهنگ به جامعه نیز سرایت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی اکبر پرویزی ظهر شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان افزود: فرهنگ با شعار محقق نمي شود بلكه با كار و عمل تحقق پيدا مي كند.

وي اظهار داشت: در نامگذاري و انتخاب شعار سال  از سوی مقام معظم رهبري همواره يك مطلب اساسي و مهم وجود داشته و آن این است که تمامی مديران در حوزه مسئوليت خود برای تحقق این شعار، باید كار و تلاش صادقانه داشته باشند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی افزود: مقام معظم رهبري براساس ضرورت هايي كه برای پیشرفت جامعه تشخيص مي دهند براي مديران تكاليفي را مشخص مي كنند كه بايد این تکالیف به درستي انجام شود.

وی با تاکید بر تلاش همه مسئولین دستگاههای اجرایی در جهت رفع دغدغه های رهبر معظم انقلاب افزود: علاوه بر مدیران دستگاههای اجرایی، ائمه جمعه و روحانيون نیز وظيفه مهم و سنگيني براي تحقق شعارهاي مقام معظم رهبري درجامعه به عهده دارند.

پرويزي ادامه داد: اقتصاد مقاومتي يك برنامه بلند مدت است و نبايد در حد شعار باقي بماند و متوليان امر دچار شعارزدگي شوند.

وي اضافه كرد: بازسازي اقتصادي زمان بر است اما با  مقاومت و عزم راسخ و اجرای صحیح فرامین مقام معظم رهبری مي توانيم در راستای تحقق این اهداف گام برداریم.

استاندار خراسان شمالی تأكيد كرد: بايد جلوي ريخت و پاش ها در دستگاههاي دولتي گرفته شود؛ چرا که هيچ اقتصادی با ريخت و پاش به پويايي نمي رسد.

پرويزي تصریح کرد: ريخت و پاش و هزینه های غیر ضرور در دستگاههاي دولتي به ويژه توسط مديران دستگاهها، آسيب های  جدي به جامعه و مردم وارد مي كند.

وي یاد آور شد: ما هيچ وظیفه ای جز خدمت كردن به مردم نداريم و امروز با وحدت و همدلي موجود در سطح استان، زمينه خوب و مناسبي براي همفكري در جهت خدمت به مردم به وجود آمده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی نيز در اين جلسه گفت: معني و مفهوم مديريت جهادي اين است كه انگيزه و اراده اي كه در استان وجود دارد به كار و تلاش تبديل شود.

حجت الاسلام يعقوبي افزود: همه تأكيدات مقام معظم رهبري در خصوص  اقتصاد، فرهنگ و سياست، برای رسيدن به تمدن اسلامي است.

قائم مقام نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: با وحدت، عزم ملي و تلاش همگانی، رسیدن به این هدف ارزشمند میسر خواهد شد.

وی اظهار داشت: فرهنگ كار، فرهنگ قانون گرايي و فرهنگ انجام كار مفيد بايد در سطح جامعه و دستگاههاي اجرايي ترويج  و به گونه ای عمل کنیم تا با برنامه ریزی صحیح، از تمام ظرفیت های موجود در جهت کار و تولید استفاده شود.

کد خبر 2269302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha