۸ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۰:۳۸

پرویزی:

ایجاد رونق اقتصادي نيازمند اعتماد به بخش خصوصي است

ایجاد رونق اقتصادي نيازمند اعتماد به بخش خصوصي است

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالي گفت: رونق و تحول در بخش هاي مختلف اقتصادي، نيازمند اعتماد و حمایت از بخش خصوصي است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سيد علي اكبر پرويزي در نشست با مديران دستگاههای اجرایی مرتبط با حوزه كار در خراسان شمالی، با اشاره به بزرگ شدن و حجیم شدن دولت در سالهای اخیر افزود: اگر دولت به معناي واقعي تصدي گري خود را به بخش خصوصي واگذار كند حتماً موفق خواهد بود.

وي با بیان اینکه بايد مسئوليت ها را تا حد ممکن به بخش خصوصي واگذار كرد اظهار داشت: اين حركت در راستای گسترش تشكل هاي بخش خصوصي نقش اساسي دارد.

پرویزی گفت: تجربه نشان داده است كه هرگاه به بخش خصوصي اطمينان واعتماد شده، اين بخش توانسته است به خوبي از عهده وظايف خود در راستاي توسعه و توليد برآيد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: كاهش نرخ بيكاري نيازمند سرمايه گذاري براي بخش توليد است و اين امر می‌طلبد تا با تشويق سرمايه گذاران و آماده سازي بسترهای لازم، ساز و كار هاي مناسب برای تحقق آن فراهم شود.

وی اضافه كرد: دستگاه‌هاي خدمات رسان و دستگاه هاي اجرايي به جاي اينكه ارائه خدمات به مردم را گسترده كنند متاسفانه برای پیدا کردن راههایی  براي كم كردن ارائه خدمات به مردم هستند.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: شعار امسال توجه به فرهنگ و اقتصاد با عزم ملي و مديريت جهادي است و لذا لازم است تا همه اركان حاكميت در جهت اجراي اين شعار گام بردارند.

وي افزود: وظيفه ما اين است كه مصمم و مقتدر در جهت تحقق اهداف شعار سال و ايجاد رضايتمندي در مردم، حركت كنيم.

پرویزی گفت: كارگران به عنوان مظلوم‌ترين قشر جامعه در عرصه‌هاي مختلف وفاداري، اعتماد و اعتقادشان را به نظام اسلامي ثابت كرده‌اند.

وي اظهار داشت: كارگران با وجدان كاري تلاش و همت و ارزش نهادن به كار، تهديدات اقتصادي که امروز متوجه كشوراست را خنثي کنند.

کد خبر 2279946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha