۳۰ فروردین ۱۳۹۳، ۱۰:۴۹

در اراک؛

نمایش "قلی در سرزمین قصه ها" به روی صحنه می رود/ روایتی از تخیل کودکانه یک پسر بچه عاشق

نمایش "قلی در سرزمین قصه ها" به روی صحنه می رود/ روایتی از تخیل کودکانه یک پسر بچه عاشق

اراک - خبرگزاری مهر: نمایش "قلی در سرزمین قصه ها" روایتی از تخیل کودکانه یک پسر بچه عاشق داستان در فرهنگسرای آیینه اراک به روی صحنه می رود

کارگردان نمایش " قلی در سرزمین قصه ها" در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این نمایش روایتگر این است که هر فردی خود باید داستان زندگی خود را بنویسد و به دنبال آموزش این موضوع به کودکان است که زندگی آن ها ثمره تفکر و تلاش آن هاست.

سعید کمانی افزود: داستان این نمایش روایتی است از تخیل کودکانه یک پسر بچه که عاشق داستان شنیدن و داستان خواند است.

وی افزود: داستان نمایش از جایی شروع می شود که قلی پسربچه نمایش می بیند که تمام کتاب های داستانش نیمه تمام شده است و حتی سی دی های داستانی او نیز با همین مشکل روبرو هستند و نمی تواند داستان هایش را تا انتها بخواند و ببیند.

کمانی ادامه داد: در این نمایش تمام شخصیت های معروف داستان های کودکان از ماه پیشانی تا شِرِک وارد نمایش می شوند و به قلی که پهلوان داستان شده کمک می کنند تا به مبارزه با دیو بروند و او را که تمام داستان هایشان را از بین برده شکست دهند.

وی با بیان اینکه المان های قصه های ایرانی در کنار شخصیت های معروف دنیا از ویژگی هایی است که سعی شده در این نمایش به آن توجه شود، افزود: دنیای امروزدنیای بدون مرزی است و هنر هم باید به سمتی برود تا مخاطب را با خود همراه کند مخصوصا وقتی که گروه سنی حساسی چون کودکان جامعه هدفش باشد.

وی در خصوص دیگر عوامل این نمایش گفت:  نویسنده این نمایش مهسا نظری و در آن پوریا صالحی، بهروز لطفی، حسین غلامی و مهسا نظری به ایفای نقش می پردازند.

نمایش " قلی در سرزمین قصه ها" از 29 تا 5 اردیبهشت هر روز ساعت 18:30 در فرهنگسرای آیینه به روی صحنه می رود.

کد خبر 2273431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha