۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۲۸

در جشنواره روز سرباز مطرح شد:

بیش از هر زمان به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز داریم

بیش از هر زمان به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز داریم

اراک – خبرگزاری مهر: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: جامعه امروزی ما بیش از هر زمان به روحیه جهادی دوران دفاع مقدس نیاز دارد تا بتواند از این برهه عبور کرده و هر چه سریع‌تر به قله‌های افتخار دست یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی صدیقی ظهر شنبه در سومین جشنواره استانی روز سرباز در حسینیه سپاه روح الله استان مرکزی افزود: یادآوری ارزش های والای دفاع مقدس در جامعه امری ضروری است و استفاده از فرصتها و سازندگی معنوی و ارتقاء بنیه عقیدتی در بین سربازان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اضافه کرد: پاسداشت عزت، جهاد، شهادت و پیروی از ولایت نخستین انتظاری است که شهدا از ما دارند و باید بکوشیم حلقه اتصال ارزش‌های انقلاب با نسل جوان از بین نرود.

میر محمدی از اساتید حوزه و دانشگاه افزود: وظیفه شناسی و اقدام برجسته، امور فرهنگی، هنری و تبلیغات، خلاقیت و فناوری، ورزش و تربیت بدنی، دینداری و بصیرت، سازندگی و تفکر بسیجی، مسئولیت پذیری و خانواده، دفاع، امنیت و اقتدار ملی، نظم و انضباط اجتماعی، ایثارگری و فداکاری از معیارهای انتخاب سرباز نمونه است.

وی به حضور جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس اوج حضور جوانان در دفاع از نظام اسلامی را نشان داد و پیوند عمیق نسل دوم و سوم انقلاب را با آرمان های انقلاب اسلامی به معرض نمایش گذاشت.

سومین جشنواره استانی روز سرباز با عنوان حضرت علی اکبر (ع) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و سربازان سپاه روح الله استان مرکزی برگزار شد به 9 نفر از سربازان نمونه در حوزه فعالیت خود جوایزی نیز اهدا شد.
 

کد خبر 2288834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha