۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۸:۳۹

ربیعی:

اعضای بدن پسر بچه مرگ مغزی در اراک به چند بیمار اهدا شد

اعضای بدن پسر بچه مرگ مغزی در اراک به چند بیمار اهدا شد

اراک – خبرگزاری مهر: اعضای بدن پسر بچه مرگ مغزی در اراک، که به دلیل تصادف به کما رفته و جان باخته بود، ظهر دوشنبه برای اهدا به چند بیمار به تهران اعزام شد.

سرپرستار بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولیعصر اراک در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: محمد مهدی نظافتی ظهر چهارشنبه 24 اردیبهشت بر اثر تصادف ضربه مغزی شده و در این بیمارستان بستری شد که پس از به ثمر نرسیدن تلاش های پزشکان بالاخره بیمار به مرگ مغزی دچار شد.

ربیعی همچنین گفت: ظهر امروز با رضایت والدین بیمار و انجام آزمایشات تکمیلی توسط تیم پزشکی مرگ محمد مهدی حتمی اعلام شد و یک تیم پزشکی از تهران عازم اراک شد که با تأیید نهایی آنها اعضای بدن محمد مهدی نظافتی برای اهدا به بیماران نیازمند به تهران فرستاده شد.

مادر محمد مهدی نیز در ادامه افزود: پسرم در روز تصادف زائر امام رضا(ع) بود که سه ساعت قبل از حرکت به سمت مشهد به دلیل تصادف ضربه مغزی شد و به کما رفت.

وی همچنین اظهار داشت: از اینکه قلب فرزندم در سینه یک انسان نیازمند دیگر بتپد رضایت دارم و امیدوارم با این کار خداپسندانه جان چند بیمار نزدیک به مرگ را نجات داده و با دعای آنها روح فرزندم به آرامشی ابدی فرو رود.
 
تحمل جای خالی محمد مهدی اگرچه سخت است اما، زنده و جاوید در کالبد چند انسان خواهد ماند.

کد خبر 2294656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha