۵ خرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱

آرمیده:

دفترچه های بيمه سلامت به زودی در خراسان شمالی توزیع می شود

دفترچه های بيمه سلامت به زودی در خراسان شمالی توزیع می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: مديركل بيمه سلامت خراسان شمالي از توزيع دفترچه هاي بيمه سلامت از هفتم خرداد ماه جاري در این استان خبرداد.

علي آرميده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در راستای اجرای طرح بیمه سلامت همگانی، نحوه دریافت دفترچه های بیمه سلامت و زمان و مکان دریافت آن از طریق ارسال پیامک، به متقاضیان واجد شرایط اعلام خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه در اجرای این طرح که از اول ارديبهشت ماه سال جاري همزمان با سراسر كشور در خراسان شمالي آغاز شد 45 هزار نفر از مردم این استان به منظور دريافت دفترچه بيمه سلامت همگاني ثبت نام كردند، اظهار داشت: پس از بررسی های لازم افراد مشمول دریافت دفترچه بیمه مشخص که دفترچه آنان صادر و به آنان تحویل خواهد شد.

به گفته وي افرادي مشمول دريافت اين دفترچه ها مي شوند كه تحت پوشش هيچ يك از بيمه هاي درماني، تامين اجتماعي، نيروهاي مسلح، بيمه روستاييان و ... نباشند.

مديركل بيمه سلامت خراسان شمالي با اشاره به اينكه در سوم خرداد ماه امسال اولين دفاتر بيمه سلامت چاپ شده در كشور با حضور رياست جمهور رونمايي شد، گفت: خراسان شمالي نخستين استاني است كه كار چاپ اين دفترچه ها را در استان همزمان با يوم الله سوم خرداد جاري آغاز كرده و تاكنون نيز شمار قبل توجهي دفترچه به چاپ رسيده است.

علي آرميده هزينه دريافت هرجلد دفترچه بیمه سلامت را 10 هزار ريال اعلام كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی دارای 8 شهرستان و جمعیتی بالغ بر 867 هزار نفر است.

کد خبر 2299400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha