۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۲۸

کیان پور:

احداث آزادراه اراک - خرم آباد 30 کیلومتر مسیر شمال - جنوب را کاهش می دهد

احداث آزادراه اراک - خرم آباد 30 کیلومتر مسیر شمال - جنوب را کاهش می دهد

خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون امور عمرانی استانداری لرستان گفت: احداث آزادراه اراک - خرم آباد 30 کیلومتر مسیر شمال - جنوب را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کیان پور در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهوری به خبرنگاران گفت: آزادراه اراک - خرم آباد حلقه مفقوده کریدور و شاهراه شمال به جنوب محسوب می شود.

کیان پور با بیان اینکه با احداث این آزادراه 30 کیلومتر کاهش مسیر خواهیم داشت، افزود: این امر موجب می شود که این آزادراه در کاهش زمان سفر، هزینه و استهلاک خودرو در جریان حمل و نقل مسافر و کالا نقش اساسی داشته باشد.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه در فاز اول آزادراه اراک - خرم آباد 67 کیلومتر از پروژه اجرایی می شود، عنوان کرد: این آزادراه مسیر ارتباطی لرستان به استانهای همدان، تهران و اصفهان را تسهیل می کند.

کیان پور حجم عملیات اجرایی این پروژه را 134 کیلومتر عنوان کرد و بیان داشت: برای احداث آزادراه اراک - خرم آباد 960 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

معاون امور عمرانی استانداری لرستان با بیان اینکه فاز اول این پروژه طی مدت 36 ماه به بهره برداری می رسد، یادآور شد: امروز نیز معاون اول رئیس جمهوری به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی از روند اجرای این پروژه بازدید می کنند.

کد خبر 2303407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha