۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۱۰

فرهانی خبر داد:

سقوط آسانسور در شهرک صنعتی اراک/ تصادف محور اراک – خمین 4 کشته و مجروح برجای گذاشت

سقوط آسانسور در شهرک صنعتی اراک/ تصادف محور اراک – خمین 4 کشته و مجروح برجای گذاشت

اراک- خبرگزاری مهر: رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهای پزشكی استان مركزی از سقوط آسانسور در شهرك صنعتي خير آباد اراک و مصدومیت 2 نفر در اثر این حادثه خبر داد.

رئیس مركز مديريت حوادث و فوريتهای پزشكی استان مركزی در گفتگو با خبرنگار مهر در توضیح این مطلب افزود: بر اثر سقوط يك آسانسور در كارخانه اي در شهرك صنعتی خير آباد دو واحد امدادي اورژانس 115 ( پايگاههاي 407 و 403 ) به محل حادثه دعوت شدند و به امداد رساني به دو مصدوم حادثه كه در زمان سقوط آسانسور در داخل آن بودند پرداختند.

قنبر فراهانی ادامه داد: در ساعت 13:58 دقيقه روز يك شنبه  به مركز اورژانس اراك گزارش حادثه داده شد و با توجه با اينكه براي بيرون آوردن مصدومين نياز به همكاري پرسنل محترم آتش نشاني بوده است ، هم زمان وقوع اين حادثه به آتش نشاني نيز اعلام شد.

بر اساس اين گزارش اولين واحد امدادي اورژانس 115 چهار دقيقه بعد از دريافت ماموريت در محل حادثه حاضر بوده اند و به ارائه خدمات اورژانس پيش بيمارستان به آنهاپرداختند كه بعد از اينكه مصدومين توسط واحد اعزامي آتش نشاني رهاسازي و به سطح زمين انتقال داده شدند، توسط تكنسينهاي اورژنس به بيمارستان حضرت ولي عصر (عج) انتقال داده شدند.

4 مجروح و کشته در برخورد خودروی مزدا و کامیونت ایسوزو

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد یک دستگاه خودروی مزدا وانت با با یک دستگاه کامیونت ایسوزو خبر داد و گفت: در این حادثه نیز یک نفر فوت کرد و سه نفر مجروح شد.

فراهانی با بیان اینکه این حادثه آتش سوزی خودروها را در پی داشت گفت: در این حادثه که در محور اراک – خمین بالاتر از پست برق انجیرک در ساعت 1:54 دقیقه بامداد سه شنبه اتفاق افتاد راننده خودروی مزدا وانت طعمه حریق شده  و منجر به مرگ وی شد.

کد خبر 2303408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha