۱۷ خرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۳۹

فراهانی:

برخورد پژو با درخت 5 نفر را راهی بیمارستان کرد/2 کشته و زخمی در برخورد 2 موتور سیکلت

برخورد پژو با درخت 5 نفر را راهی بیمارستان کرد/2 کشته و زخمی در برخورد 2 موتور سیکلت

اراک- خبرگزاری مهر: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو با یک درخت در محور اراک - تهران 5 نفر را راهی بیمارستان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مرکزی در توضیح این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ساعت 12:10 دقیقه روز جمعه مورخ  در محور اراک - تهران روبروی درسا مرغ یک دستگاه خودروی سواری پژو به علت انحراف از جاده با درخت کنار جاده برخود نمود و موجب مصدوم شدن پنج نفر از سرنشینان آن شد.

قنبر فراهانی ادامه داد: بر اساس این گزارش تکنسینهای اورژانس اراک از دو پایگاه امدادی به محل حادثه اعزام شدند و برای بررسی و درمان نهایی به بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج) منتقل شدند.

2 کشته و زخمی در برخورد دو موتور سیکلت

وی در بخش دیگری از سخنان خود از کشته و زخمی شدن دو نفر خبر داد و گفت: در بر خورد دو دستگاه موتور سیکلت در روستای جاورسیان از توابع استان مرکزی یک نفر کشته و یک  نفر مصدوم شدند.
 
فراهانی اضافه کرد: در ساعت 16:27 دقیقه  جمعه به مرکز اطلاع رسانی اورژانس اراک گزارش شد که دو دستگاه موتورسیکلت در روستای عباس آباد در جاورسیان با یکدیگر برخورد نمودند که بلافاصله تیم امدادی اورژانس 115 جاورسیان به محل  حادثه اعزام شد.
 
وی گفت: در این حادثه یکی ار راکبین به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست داد و مصدوم دیگر این حادثه رانندگی که به شدت آسیب دیده بود به بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) منتقل شد.

 

کد خبر 2306159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha