۱۹ خرداد ۱۳۹۳، ۹:۵۳

دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سبط النبی(ع) با مراجع عظام تقلید

دیدار اعضای ستاد برگزاری کنگره سبط النبی(ع) با مراجع عظام تقلید

جمعی از اعضای ستاد برگزاری کنگره بین المللی سبط النبی(ع) دوشنبه 19 خرداد با برخی از حضرات مراجع عظام تقلید دیدار می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و اعضای ستاد برگزاری این کنگره با حضور در شهر مقدس قم ضمن زیارت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با حضرات آیات صافی گلپایگانی و علوی گرگانی دیدار می کنند.

بر اساس این گزارش، تشریح و تبیین اهداف، اقدامات و برنامه های این کنگره در راستای معرفی بیش از پیش شخصیت تابناک حضرت امام حسن مجتبی(ع) نیز بهره مندی از رهنمود ها و فرمایشات حضرات مراجع عظام تقلید از مهمترین اهداف این دیدارهاست.

بر اساس گزارش ستاد خبری کنگره، مباحثی همچون حیات فردی و اجتماعی امام حسن(ع)، اوضاع مذهبی ـ فرهنگی ـ اجتماعی- سیاسی عصر امام حسن(ع)، سادات حسنی، سیره امام حسن(ع)، نظریه های متخذ از سیره امام حسن(ع) و ابعاد الگویی و تربیتی در سیره امام حسن(ع) از مهمترین موضوعات فراخوان دریافت مقالات کنگره بوده است.

پیش از این هم اعضای ستاد برگزاری و کمیته علمی کنگره با حضرات آیات سبحانی و نوری همدانی دیدار کرده و ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری این کنگره، از رهنمودهای ایشان بهره مند شدند.

کنگره بین المللی سبط النبی(ع) با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی، اول و دوم تیرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می شود.
 

کد خبر 2307433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha