۲۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۷:۴۰

آیت الله دری نجف آبادی:

دشنمان اسلام به دنبال تحریف موضوع مهدویت هستند

دشنمان اسلام به دنبال تحریف موضوع مهدویت هستند

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه دشنمان اسلام به دنبال تحریف موضوع مهدویت هستند گفت : باید ارزشهای دینی و فرهنگ مهدویت به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران استان با تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت با بیان اینکه شیعیان باید با وحدت و یکپارچگی وظایف خود را در زمان غیبت در قبال مهدویت انجام دهند، افزود: امروز مسئله مهدویت مورد تهاجم دشمنان اسلام بویژه وهابیت قرار گرفته که باید از این باور مهم وسایر مسئله های دینی پاسداری کنیم.

وی پرداختن به مسائل مربوط به قرآن و اطاعت و پیروی از اهل بیت (ع) را از ارزشمند ترین کار های فرهنگی در جامعه دانست که برای تحقق این مهم باید ارزشهای دینی و فرهنگ مهدویت به نسل جدید بعنوان منتظران حضرت ولی عصر (عج) منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه جامعه اسلامی با تکیه بر دو فرهنگ عاشورا و انتظار توانسته مستکبران را به زانو در آورده و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عج) آماده کند، گفت : انقلاب اسلامی مقدمه ای برای برقراری حکومت عدل است.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: دشمنان از ابتدا برای حفظ منافع خود به دنبال انکار و تحریف موضوع مهدویت بوده اند و هم اکنون با نفی آن درصدد تفرقه و جدایی شیعیان هستند که امروز وظیفه ماست زمینه را برای ظهور آقا امام زمان (عج) فراهم کنیم.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام به دلیل وحشت از وجود قبر پدر و مادر امام زمان (عج )با حمله به سامرا و تصرف موصل می خواهند به جهان اسلام و و تشیع ضربه بزنند.

وی با بیان اینکه هر ملتی که از گذشته درس نگیرد، پشیمان می شود، گفت: دشمنان با توسعه شبکه ها و جذب خرابکار و انجام کار امنیتی به دنبال تجزیه دنیای اسلام هستند.
 

کد خبر 2309675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha