۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۲۱:۴۲

گزارش خبرنگار مهر از برزیل؛

قانع‌زاده: برنامه‌های ویژه‌ای برای علاقمندان به فوتبال ایران داریم

قانع‌زاده: برنامه‌های ویژه‌ای برای علاقمندان به فوتبال ایران داریم

سفیر ایران در برزیل گفت: برنامه های ویژه ای را برای هواداران و علاقمندان به فوتبال ایران در سه شهر میزبان تیم ملی کشورمان در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به برزیل، محمد علی قانع‌زاده سفیر ایران در برزیل در مورد امکاناتی که برای هواداران ایرانی فراهم شده است، گفت: برای هر سه بازی بیش از 5 هزار ایرانی خواهیم داشت. ما در هر سه شهر بازی های ایران، پست موقت کنسولی ایجاد کرده ایم، در هر سه شهر تلفن های سیار مخصوص آن شهرها تهیه شده که سه روز قبل از بازی ها و دو روز بعد از بازی ها تلفن ها فعال خواهند بود.

وی افزود: تلفن ها و فکس سفارت در این مدت 24 ساعته پاسخگوی هواداران ایرانی خواهد بود. در کنار این تسهیلات در شهر سائوپائولو که محل ورودی اکثر هواداران به برزیل است یک پست موقت کنسولی ایجاد کرده ایم که اگر هموطنان تماس بگیرند مشکلات آنها مرتفع شود.

سفیر افزود: در مجموع تدابیری اتخاذ شده که در تمام شهرهایی که ایران بازی دارد و در صورت صعود ایران به دور بعدی در شهرهای که ایران بازی خواهد داشت سفارت حضور پر رنگ داشته باشد و بتواند به هموطنان به صورت 24 ساعته کمک کند. لیست تلفن های اضطراری رو در سایت سفارت منعکس کردیم. هشدارهای لازم در مورد مسائل امنیتی در برزیل هم به مراجعین داده شده و همه این نکات در وب سایت سفارت منتشر شده است.

قانع زاده در پاسخ به اینکه آیا توافقات ورزشی بین ایران و برزیل صورت گرفته گفت: یادداشت تفاهمی بین برزیل و ایران به امضا رسیده، قرار بود یادداشت تفاهم جدیدی بین ایران و برزیل در سفر وزیر ورزش این کشور به ایران امضا شود که به دلیل مشغله کاری وزیر این سفر محقق نشده اما در برنامه های آتی در دستور کار قرار گرفته است.

قانع زاده در پایان مورد حضور مقامات دولتی برای حمایت از برزیل گفت: در این مقطع فعلا قرار نیست مقام ایرانی در سطح بالا به برزیل سفر کند.

 

کد خبر 2313269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha