۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۳

تیم ملی با 9 جودوکار راهی مغولستان می‌شود

تیم ملی با 9 جودوکار راهی مغولستان می‌شود

با برگزاری سه دیدار انتخابی در وزن 90-  کیلوگرم ترکیب تیم ملی جودو برای حضور در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان مشخص شد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، تیم ملی جودو که برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود، در ادامه برنامه‌های خود در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان شرکت می‌کند.

به همین منظور و برای انتخاب نماینده وزن 90- کیلوگرم سه دیدار انتخابی در حضور رستگار، میراسماعیلی رئیس و نایب رئیس فدراسیون، مسعودحاجی آخوندزاده و ناصر قراگوزلو سرمربی و مربی تیم ملی و عباس‌نژاد مشاور تیم ملی برگزار شد.

ادر این پیکارها وحید نوری، سعید مرادی و قاسم احدی به مصاف هم رفتند که طی آن مرادی موفق به شکست احدی شد، نوری در پیکار با مرادی پیروز از تاتامی خارج شد و احدی نیز نوری را شکست داد. بعد از این سه مبارزه کادر فنی تیم ملی در حضور مدیر تیم های ملی و رئیس فدراسیون تشکیل جلسه دادند و در پایان مقرر شد احدی و مرادی در مسابقات مغولستان شرکت کنند و نوری نیز به اردوی بین المللی سوچی اعزام شوند.

بدین ترتیب تیم ملی جودو با احسان بهرامیان در وزن 60- کیلوگرم، وحید حسن زاده در وزن 66- کیلوگرم، سعید ملایی در وزن 73- کیلوگرم، امیرقاسمی‌نژاد در وزن 81- کیلوگرم، قاسم احدی و سعید مرادی در وزن 90- کیلوگرم، جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم و جعفر پهلوانی در وزن 100+ کیلوگرم به رقابتهای مغولستان اعزام می‌‎شوند.

مسعود حاجی آخوندزاده هدایت تیم ملی در این مسابقات را برعهده خواهد داشت.

 

کد خبر 2320314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha