۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱

قاسمی‌نژاد در گفتگو بامهر:

کار دشواری در مغولستان داریم/ برای کسب مدال در اینچئون برنامه دارم

کار دشواری در مغولستان داریم/ برای کسب مدال در اینچئون برنامه دارم

عضو تیم ملی جودو اعلام کرد رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان با حضور برخی از بهترین‌ای جهان و در سطح بالایی برگزار می‌شود، پس بدون شک کار دشواری در این رقابتها پیش رو دارد.

امیرقاسمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ملی جودو ایران، ضمن بیان مطلب فوق افزود: تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و رفته رفته به آمادگی بدنی و روانی خوبی دست پیدا می‌کنیم. در این شرایط امیدوارم بتوانیم در رقابتهای جایزه بزرگ مغولستان نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در مورد شرایط خودش اظهار کرد: برای موفقیت و کسب مدال در بازی‌های آسیایی برنامه دارم اما نمی‌خواهم این فرصت را از دست بدهم، به همین دلیل طبق برنامه کادر فنی پیش می‌روم و هر روز بهتر از دیروز هستم. تنها امیدوارم کادر فنی برای اعزام به مسابقات جهانی بهترین تصمیم را بگیرد تا بتوانیم قبل از حضور در بازی‌های آسیایی، در یک میدان سخت و دشوار به میدان رفته و آمادگی بدنی خود را افزایش دهیم.

عضو تیم ملی جودو به اردوهای خارجی تیم ملی هم اشاره کرد و یادآور شد: سال‌های قبل کمتر به تورنمنت رفته و در اردوهای مشترک شرکت می‌کردیم ولی در این دوره برنامه بسیار خوبی از سوی فدراسیون و کمیته تیم‌های ملی اجرا شد، توانستیم سه اردو و سه تورنمنت خارجی را پشت سر بگذاریم که می‌تواند در روند آمادگی تیم خیلی مفید باشد.

قاسمی‌نژاد در مورد اردوهای خارجی هم اظهار کرد: این اردوها از جهات مختلف برای جودوکاران مفید است. اگر ما سه اردو رفتیم، جودوکاران خارجی دائم در حال مسابقه و اردو هستند. این نشان دهنده آن است که تاثیر این اردوها خیلی زیاد است. قطعا در این اردوها با بهترین و جدی‌ترین رقبای خود تمرین کرده و می‌توانیم تجربیات بالایی کسب کنیم.

وی در خصوص مبارزات وزن 81- کیلوگرم در مغولستان تاکید کرد: هنوز سایت بازی‌ها باز نشده تا از چگونگی حضور جودوکاران در این مسابقات مطلع شویم ولی مطالعاتی که در دوره قبلی داشتیم، نماینده مولدوایایی امارات قهرمان شد و یک مغولی که نفر پنجم جهان است، عنوان نایب قهرمانی را کسب کرده است. به هر حال فکر می‌کنم میدان سخت و دشواری پیش رو داشته باشیم.

عضو تیم ملی جودو پایان گفت: کادر فنی زحمات زیادی برای آماده‌سازی تیم می‌کشد و برنامه‌های خوبی هم از سوی فدراسیون اجرا شده است. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات با دست پر بر گردیم تا جواب این اعتماد و برنامه‌ریزی را به خوبی بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی جودو ایران فردا چهارشنبه برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ مغولستان راهی اولانباتور می‌شود.

کد خبر 2322938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha