۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۵:۳۶

اخبار کوتاه نماز جمعه خراسان شمالی/

تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب قدر/ مقاومت هسته ای سبب عزت ملت ایران است

تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت شب قدر/ مقاومت هسته ای سبب عزت ملت ایران است

بجنورد- خبرگزاری مهر: تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت ذی قیمت شب های قدر برای خودسازی و خداشناسی، پیروزی ملت ایران در میدان هسته ای در گرو مقاومت و ... مهم ترین مطالب بیان شده در خطبه های نماز جمعه شهرستان های خراسان شمالی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز این شهرستان با ذکر فضائل شب های قدر و منزلت آن مردم را به استفاده از این فرصت طلایی توصیه کرد و گفت: لیالی قدر فرصت های ذی قیمتی برای خودسازی و خداشناسی است.

به گفته وی خداوند در این شب ها مقدرات مربوط به یک سال آینده ما را تعیین می کند پس لازم است با احیا و شب زنده داری و راز و نیاز به درگاه خداوند بهترین احوال و مقدرات را از خداوند طلب کنیم.

حجت الاسلام کوثری همچنین با اشاره به سالروز قیام مردم ایران به رهبری آیت الله کاشانی اظهار داشت: اگر آن روز ملی گراها و لیبرال ها به دنبال سهم خواهی و زیاده خواهی نبودند؛ انقلاب اسلامی زودتر شکل می گرفت و به پیروزی می رسید.

عزت ملت ایران در گرو مقاومت هسته ای

حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه آشخانه نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان مانه و سملقان با اشاره به انجام مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5، افزود: امیدواریم در این مذاکرات دشمن به زانو دربیاید و از مقاومت ملت ما خسته شود.

وی با بیان این که مقاومت هسته ای سبب عزت ملت ایران است، اضافه کرد: ایستادگی برای به دست آوردن خواسته های به حق ملت ایران تنها راهی است هم مردم ایران را به حق و حقوق قانونی آنها در زمینه هسته ای می رساند و هم دشمن را در این عرصه ناکام می گذارد.

 

 

کد خبر 2333858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha