۲۶ دی ۱۳۹۳، ۱۴:۲۲

گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان شمالی/

صهیونیست متهم اصلی حوادث فرانسه/ لزوم توجه به تربیت اسلامی فرزندان

صهیونیست متهم اصلی حوادث فرانسه/ لزوم توجه به تربیت اسلامی فرزندان

بجنورد- صهیونیست ها متهم اصلی حوادث تروریستی اخیر در فرانسه، لزوم توجه بیشتر به تربیت اسلامی فرزندان و ... از مهمترین عناوین اخبار خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان شمالی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده، امام جمعه فاروج در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته که در محل مسجد جامع شهر فاروج برگزار شد، با اشاره به وقایع تروریستی اخیر در کشور فرانسه، با بیان این که صهیونیست ها متهم اصلی حوادث تروریستی خودساخته در کشور فرانسه است، افزود: سوی سران این کشورها و رسانه‌های وابسته به صهیونیسم بین‌الملل با اجرای این توطئه موجی مرموز علیه اسلام و مسلمانان جهان از به راه انداختند.

وی با اشاره به این که در راهپیمایی به اصطلاح ضدتروریستی در پاریس شاهد حضور تروریست های بزرگی چون نتانیاهو بودیم، اضافه کرد: اسراییل خود پرچمدار تروریسم در جهان بوده و دست این کشور به خون مردم مظلوم فلسطین و لبنان آلوده است.

حجت الاسلام قلیزاده با بیان این که پشت صحنه عملیات های تروریستی در سطح دنیا جریان های وهابی، تکفیری و داعشی، سرویس های امنیتی و اطلاعاتی وابسته به کشورهای غربی و اروپایی هستند، تصریح کرد: توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) و ارتباط دادن آن با وقایع تروریستی نیز دسیسه صهیونیست ها در راستای رواج اسلام هراسی است.

خطیب نماز جمعه فاروج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و کشورهای غربی، با تأکید بر این که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای نگذارند آمریکا ملت ایران را تحقیر کند، افزود: ملت ایران خواهان لغو یکپارچه همه تحریم ها بوده و نباید از این خواسته کوتاه بیاییم.

لزوم توجه بیشتر به تربیت اسلامی فرزندان

حجت الاسلام مهدی مهرپویان، امام جمعه موقت شیروان نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز شهرستان که در محل مصلای نماز جمعه شهر شیروان برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در فرانسه، این جنایت را سناریوی جدید اسلام هراسی در اروپا دانست و تصریح کرد: حمله به دفتر نشریه هتاک شارلی ابدو سناریوی جدید اسلام هراسی در اروپا بود که بلا فاصله تیتر اول رسانه ها تبدیل شد.

وی با بیان این که عاملان پشت صحنه این جریان در موضع گیری های خود مسلمانان را نشانه گرفته و عمال آنها نیز به مساجد حمله کردند، اضافه کرد: در راهپیمایی به اصلاح  ضد تروریستی در فرانسه نیز  کسانی شرکت داشتند که خود تروریست بوده و از تروریستها حمایت می کنند.

حجت الاسلام مهرپویان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر توجه بیشتر به تربیت اسلامی فرزندان، افزود: افرادی که امروز در اجتماع سازندگی می کنند همان افرادی هستند که در آغوش گرم خانواده رشد کرده و تربیت یافته اند.

وی با بیان این که اگر می خواهیم جامعه سالمی داشته باشیم باید در تربیت فرزندان طبق دستورات اسلام رعایت و دقت بیشتری داشته باشیم، تصریح کرد: اجتماع ارتباط مستقیمی با خانواده و نحوه تربیت فرزندان در این نهاد دارد به همین دلیل می بایست خانواده ها در این زمینه حساسیت ویژه ای داشته باشند.

کد خبر 2466005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha