۱۴ فروردین ۱۳۹۴، ۱۶:۲۲

خطبه های نماز جمعه شهرستانهای خراسان شمالی/

موضع گیری منطقی و درست تیم هسته ای کشورمان نتیجه حمایت رهبری است

موضع گیری منطقی و درست تیم هسته ای کشورمان نتیجه حمایت رهبری است

بجنورد – موضع گیری منطقی و درست تیم هسته ای کشور، اهل مذاکره بودن ملت ایران و اثبات آن به جهان و... از مهمترین عناوین خطبه های نماز جمعه شهرستانهای این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی مهرپویان امام جمعه موقت شیروان در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تاکید بر اهمیت اقرار غربی ها و به ویژه آمریکا بر حق استفاده ایران از انرژی هسته ای گفت: اقرار رییس جمهوری آمریکا بر حق مسلم ملت ایران در استفاده از انرژی هسته ای را بسیار با اهمیت خواند.

وی موضع گیری منطقی و سران کشور و تیم هسته ای ایران در مذاکرات هسته ای را ستود و حمایت رهبری و ملت را در نتیجه این مذاکرات تاثیرگذار دانست.

حجت الاسلام مهرپویان در ادامه با اشاره به روز ملی فناوری هسته ای افزود: دستیابی ایران به فناوری هسته ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امام جمعه موقت شیروان با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام البنین (س) افزود: این روز، روز تکریم مادران و همسران شهدا و عمل به وصایای شهیدان در راستای حفظ ارزش های اسلامی و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

ملت ایران به جهان ثابت کرد که اهل مذاکره است

امام جمعه فاروج نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته فاروج گفت: بیانیه مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵ حاکی از به رسمیت شناختن استفاده ملت ایران از فناوری هسته‌ای است.

حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده با اشاره به مفاد بیانیه لوزان اظهار داشت: تاکید بر لغو تمامی تحریم های ناعادلانه غرب و آمریکا در این بیانیه یکی از بزرگترین دستاوردهای این مذاکرات بود.

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به شعار امسال تصریح کرد: روح همدلی و همزبانی موجب تقویت روحیه دولتمردان و آحاد مردم می شود.

حجت الاسلام قلی زاده، حرکت در مسیر ولایت و رهبری را پایه اصلی همدلی و همزبانی عنوان و از هدایت ها حکیمانه مقام معظم رهبری تقدیر و قدردانی کرد.

وی در سالروز قطع مناسبات سیاسی ایران و آمریکا، این رویداد  را موجب تقویت و پیشرفت کشور دانست و گفت: تمامی پیشرفت های این کشور در همه زمینه ها مدیون قطع رابطه با آمریکاست.

کد خبر 2525869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha