۱۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۳

آیت الله دری نجف آبادی:

شورای هماهنگی تبلیغات همه مسایل جهان اسلام را رصد کند

شورای هماهنگی تبلیغات همه مسایل جهان اسلام را رصد کند

اراک-خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با بیان اینکه حلقه اصلی فعالیت های شورای هماهنگی مردم هستند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید همه مسایل جهان اسلام را رصد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی که به مناسبت سالگرد تاسیس این شورا برگزار شد، افزود: این شورا باید نسبت به تمام مسایل که در جهان اسلام رخ می دهد حساس بوده و آنها را رصد کند.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مسئولیت خطیری بر عهده دارد، گفت: فعالیت های شورای هماهنگی در برگزاری برنامه های و مناسبت های ملی و مذهبی قابل تقدیر است.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه شورا نباید محدود به برنامه هایی خاص باشد و باید با رصد دقیق اتفاقات جهان اسلام به صدور بیانیه و اعلام حمایت از مظلومان جهان اسلام بپردازد، اضافه کرد: همه فعالیت ها باید با محوریت شورا بوده تا کارهای موثر انجام شود.

شعارهای با محتوا وکوبنده برای راهپیمایی ها انتخاب شود

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به شعارهای مناسب برای راهپیمایی ، اضافه کرد: 21 نهاد با شورای هماهنگی همکاری دارند و همکاری خود را گسترده تر کرده و نهادهایی که عضو نیستند نیز برای همکاری دعوت شوند.

وی اظهار کرد: حلقه بعدی و اصلی فعالیت های شورای هماهنگی مردم هستند حضور گسترده و حداکثری مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است و باید برای آن برنامه ریزی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد:همه کارها و فعالیت ها باید با انگیزه الهی و قصر خدمت باشد و مهمترین کار اخلاص در راه خدا است.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه همدردی با مردم مظلوم غزه و فلسطین وظیفه هر مسلمانی است، گفت: مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین زیر بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر هستند و مجامع بین المللی در برابر این جنایات وحشیانه سکوت کردند.

وی با اشاره به نسل کشی و کشتار مردم بی دفاع و سکوت مدعیان حقوق بشر، ادامه داد: این کار جنایت علیه بشریت است و قابل گذشت نیست و در خاطره تاریخ باقی خواهد ماند.

امام جمعه اراک با تاکید بر دفاع در برابر  این نسل کشی ها و جنایات حق مردم فلسطین است، تصریح کرد: سازمان امنیت و سازمان ملل نباید ساکت بنشینند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور اعضای شورا برگزار شد از مسئولین کمیته های مردمی عضوشورا با اهدا لوح و هدایایی تقدیر شد.
 

کد خبر 2342367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha