۱۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۳۸

آیت الله دری نجف آبادی:

مسلمانان برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی خود را آماده کنند

مسلمانان برای مقابله با ظلم رژیم صهیونیستی خود را آماده کنند

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک مقابله با ظلم و ستم و زیربار نرفتن زور را از تاکیدات اسلام دانست و گفت: اکنون که کودکان و زنان فلسطینی در زیر حملات ظالمانه رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند مسلمانان باید برای مقابله با این ظلم و کشتار خود را آماده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه در مصلای شهر اراک با بیان اینکه جنگ غزه وارد بیست و پنجمین روز خود شده است تصریح کرد: 25 روز است که غزه در خون است و باید مسلمانان دنیا نسبت به این کشتار وحشیانه اسرائیل حساس باشند و خود را اماده برای مقابله با این ظلم کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم مظلوم غزه با جنایت های ظالمانه مزدوران اسراییلی چشم امید به ملت های مسلمان جهان دارند گفت: مسلمانان باید با آمادگی علمی، سیاسی، دیپلماسی، اجتماعی، اخلاقی، فرهنگی، تربیتی و اعتقادی قلب سپاه کفر را درهم بشکنند.

فلسطین استراتژی ملی دنیای اسلام است

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: فلسطین استراتژی ملی دنیای اسلام است و دفاع از آن در برابر صهیونیست ها وظیفه همه مسلمانان جهان است و تا زمانی که اسرائیل این غده سرطانی وجود دارد دنیای اسلام به آرامش نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم شیعه واقعی باشیم باید هوشیار بوده و برای خدمت صادقانه به اسلام و قرآن بکوشیم خاطرنشان کرد: اسرائیل می کوشد با تخریب فرهنگ انسانی، کارشکنی اقتصادی، مشارکت درسرکوب جنبش های آزادی بخش، گسترش خدمات نظامی، اعمال جاسوسی و اعطای کمک های مالی، راهی برای نفوذ در آسیا پیدا کند.

خطیب نماز جمعه اراک تشکیل دولت غاصب اسرائیل را محصول تلاش صهیونیست های آمریکایی دانست و گفت: این دولت نامشروع  محصول دست صهیونیستهای آمریکاست و از حمایت های بی دریغ آنها برخوردار است که می تواند اینچنین در منطقه مسلمان نشین جنایت کند.

وی همچنین جنگ غزه را ریشه در جرذیان وهابیت اعلام کرد و گفت: امروز حوادث دلخراشی که در غزه رخ می‌دهد ریشه در این جریان نیز دارد چراکه وهابیت به دنبال مقابله با اسلام و حذف تشیع است تا از این طریق قدرت خود را حفظ کند.

امام جمعه اراک با تأکید بر اینکه جریان وهابی اگر فرصت پیدا کند مساجد و کلیساها را به خاک و خون می‌کشد، گفت: جریان وهابی مسأله حساسی است و می‌طلبد در برابر این جریان و خطر بزرگ دنیای اسلام هوشیار بود.

14 مرداد و اعمال ضداسلامی وهابیت در تخریب بارگاه ائمه بقیع

وی با یادآوری 14 مرداد و اعمال ضداسلامی وهابیت در تخریب بارگاه ائمه بقیع گفت: وهابیت فرقه ای خبیث است که به جرأت می‌توان گفت تمام کشتارهایی که امروز در کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد ریشه در این جریان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام از پشت خنجر می‌زنند، سوریه را به سرزمینی پر از آتش و غزه را به سرزمین آتش و خون تبدیل کرده‌اند. یمن، لیبی و میانمار را نیز به نحوی دیگر درگیر کرده‌اند. ما عضوی از پیکره دنیای بزرگ اسلام هستیم، وظیفه اسلام مبارزه با ظالمان است.

وی تصریح کرد: جریان وهابیت، مسلمانان را مشرک و اعمال مسلمانان را شرک می‌دانند که باید دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز علمی، اهداف و افکار این جریان خبیث را به خوبی به جوانان بشناسانند و ملتهای مسلمان جهان باید با تمام ظرفیت های مالی، معنوی، مجازی و با قلم های خود با این جریانات مقابله کنند و چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهند.

کد خبر 2341011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha