۲۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۶:۱۳

آیت الله دری نجف آبادی:

حمله به مسلمانان فلسطینی آنها را قدرتمندتر می کند/ نمایندگان از حق ایران در مذاکرات هسته ای دفاع کنند

حمله به مسلمانان فلسطینی آنها را قدرتمندتر می کند/ نمایندگان از حق ایران در مذاکرات هسته ای دفاع کنند

اراک- خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به حمله های وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: حمله به مسلمانان بی دفاع فلسطینی، حماس و دیگر بخش های اسلامی مانند حزب الله آنها را قدرتمندتر می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در نماز عبادی سیاسی جمعه افزود: استکبار جهانی همان طور که با تحریم و تهدید ایران را از پیش قدرتمندتر و خودساخته تر کردبا این حملات وحشیانه نه تنها قادر نیست مقاومت فلسطین را بشکند بلکه انها را در مقابل این حملات قدرتمندتر می کند.

وی ادامه داد: مردم مبارز غزه با مقاومت ستودنی خود برای مسلمانان و ملت های آزادیخواه عزت آفریده اند و ننگ و تنفر جهانی را برای حامیان اصلی رژیم آدم کش اسرائیل و حکام خائن و بی تفاوت عربی را باعث شده اند.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به سکوت مجامع منادی حقوق بشر در مقابل قتل عام مردم غزه اظهارداشت: مسلمانان بیش از پیش باید با یکدیگر وحدت داشته باشند که بی شک تنها راه رسیدن به وحدت و یکپارچگی در برابر استکبار جهانی، بصیرت است.

نمایندگان از حق ایران در مذاکرات هسته ای دفاع کنند

وی همچنین به مذاکرات هسته ای ایران و طرف های غربی اشاره کرد و گفت: نمایندگان ایران باید در مذاکرات گوش به فرمان رهبری باشند و با اقتدار از حق ایران در این دور از مذاکرات هسته ای هم دفاع کنند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه ملت ایران از تحریم ها و تهدیدات غرب نمی ترسد گفت: اگر بخواهیم در برابر تهدیدات غرب داشته باشیم باید قدرتمند باشیم و این قدرت با سعی و تلاش تک تک مردم تامین می شود.

خطیب نماز جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لیالی پرفیض قدر گفت: لقب امیرالمومنین تنها برآزنده مقام والای علی علیه السلام است و شیعیان آن امان همام باید قدر شب های پر فضیلت قدر را بدانند و از آن نهایت استفاده را ببرند.

از نشانه های صالح بودن انسان تربیت و پرورش انسان های صالح

وی یکی از نشانه های صالح بودن انسان را تربیت و پرورش انسان های صالح و با ایمان دانست و گفت: برای اینکه فرزندان صالح داشته باشیم باید تربیت فرزندان بر اساس صراط مستقیم، ولایت و امامت باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: افراد مجهز به علم و ایمان که در صراط مستقیم حرکت می کنند سرمایه ارزشمند جامعه هستند که با عزم راسخ و بهره گیری از مکتب اسلام، عالی ترین خدمات را به جامعه و مردم ارائه می کنند.

آیت الله دری نجف آبادی خاطر نشان کرد: همانگونه که در دنیای فیزیکی قلب بسیار مهم است در عالم معنا نیز قلب سلیم انسان را از آلودگی ها حفظ می کند.

وی با بیان اینکه در شب قدر درهای رحمت الهی به روی بندگان گشوده می شود و در قرآن کریم از شب قدر به عنوان شبی یاد شده که افضل از هزار ماه است گفت: شب قدر تجلی گاه توحید، ولایت، اوج بندگی و فرصتی برای آشتی گناهکاران با خداوند است.

وی در ادامه با بیان اینکه ماه رمضان بهترین فرصت برای دستگیری از نیازمندان است، افزود: کمک به نیازمندان جامعه در همه زمان ها باید انجام شود اما این کمک و مساعدت در ماه رمضان رنگ و بویی دیگر دارد.

کد خبر 2333876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha