۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۶:۰۱

شوهانی خبر داد:

نقطه حادثه خیز کنجانچم ایلام به طول 10 کیلومتر حذف می شود

نقطه حادثه خیز کنجانچم ایلام به طول 10 کیلومتر حذف می شود

ایلام - خبرگزاری مهر: نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: حذف نقطه حادثه خیز کنجانچم ایلام به طول 10 کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد شوهانی ظهر چهارشنبه در بازدید از مسیر ایلام به مهران اظهار داشت: مرز بین المللی مهران از مرزهای فعال کشور در بحث ترانزیت کالا و تردد زائر است که باید مسیرهای ارتباطی به این شهرستان استانداردسازی شوند.

وی افزود: مسير ايلام مهران به جهت تردد زياد بار و مسافر به سمت كشور عراق از اهميت ويژه اي بر خوردار است و در سالهاي اخير با توجه به امنيت مرز مهران و نزديك بودن به عتبات عاليات حجم عظيم بار ومسافر از اين مسيرعبور كرده كه بعضي اوقات متاسفانه باعث بروز حوادثي در اين مسير مي شود كه بايد تلاشي جدي براي بهبود جاده ايلام به مهران صورت گيرد.

شوهاني در ادامه افزود: خوشبختانه با تلاش اداره كل راه وشهرسازي استان و پيگيري های صورت گرفته در اين زمينه فعاليتهاي قابل توجهي در حال انجام است از جمله حذف نقطه پر حادثه كنجانچم كه نقطه پر حادثه ايست كه در حال رفع شدن است.

مدير كل راه وشهرسازي نيز در اين بازديد گفت: مسير ايلام به مهران يكي از پرتردد ترين محورهاي استان بوده كه در حال حاضر اداره كل راه وشهرسازي استان در نقاط مختلف اين مسير پروژه هاي مختلفي( راهسازي و راهداري) در حال اجرا دارد.

عبدالله بهادري عمليات چهار خطه نمودن اين مسير از سمت ايلام به مهران در حال اجرا است، عمليات تقاطع غير همسطح صالح آباد با توجه به تاخير پيمانكار در ساخت آن مجدد پيمانكار جديد انتخاب و عمليات جدي شروع شده است خواهد شد.

وی بیان داشت: چهار خطه كردن ورودي شهر مهران به طول سه كيلومتر در حال اجرا است و پروژه بزرگراه مهران –پايانه مرزي به طول 11 كيلومتر در مرحله پاياني است و در دهه مبارك فجر امسال به بهره برداري خواهد رسيد و در حوزه راهداري نيز در چند نقطه اين مسير عمليات روكش آسفالت در حال انجام بوده و در نقاطي كه نياز بوده عمليات درزگيري با قير پليمري انجام گرفته است.

 

کد خبر 2344769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha