۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰

آرمان آرین از «هفت فرمانروای ایران» می‌نویسد

آرمان آرین از «هفت فرمانروای ایران» می‌نویسد

«هفت فرمانروای زمین»، مجموعه هفت داستان از آرمان آرین درباره پادشاهان کهن ایرانی است که از سوی نشر زعفران منتشر می‌شود.

نوشین نیل‌فروشان، مدیر انتشارات زعفران در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این خبر گفت: این مجموعه رمان هفت جلدی از آرمان آرین به شرح حال و زندگی هفت پادشاه ایرانی می‌پردازد.

نخستین جلد از این مجموعه، «آن فلز آغازین» نام دارد که درباره پادشاه بابل است و در انتظار مجوز نشر به سر می‌برد؛ جلد دوم و سوم نیز نوشته شده و در مرحله ویرایش هستند. دومین جلد از این مجموعه به پادشاه ماد و سومین مجلد به داریوش بزرگ، پادشاه هخامنشی اشاره می‌کند.

مجموعه هفت جلدی«هفت فرمانروای زمین» از آرمان آرین که تاکنون سه جلد از ان منتشر شده به گروه سنی«ب» و«ج» تعلق دارد.

آرمان آرین زاده‌ ۱۳۶۰ است. او با آفرینش سه‌گانهٔ «پارسیان و من» به دنیای ادبیات شناسانده شد.«پارسیان و من»،  نام رمانی است در سه جلد که بیان‌کننده‌ اسطوره، حماسه و تاریخ ایران است.

جلد نخست این مجموعه با نام «پارسیان و من: کاخ اژدها» بیان‌کننده‌یداستان ضحاک ماردوش (آژی‌دهاک) است. جلد دوم با نام «پارسیان و من: راز کوه پرنده» از  پهلوانی‌های رستم می‌گوید و هفت خوان او را  در قالب رمانی جذاب شرح می‌دهد و کتاب سوم هم با نام «پارسیان و من: رستاخیز فرا می‌رسد» بیان‌کننده‌ داستان کوروش بزرگ است.

آرین برای نوشتن رمان‌هایش از منابع تاریخی، حماسی و اسطوره‌های ایرانی همراه با کتاب‌های مقدّس و آسمانی بهره می‌برد و ردپای اسطوره را در داستان‌های او می‌توان یافت. .

 

کد خبر 2347524

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha