۲۰ مرداد ۱۳۹۳، ۱۹:۴۶

قلعه‌نویی به استقلالی‌‎ها هشدار داد؛

مقابل سپاهان نباید اشتباه کنید/ اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف ندهید

مقابل سپاهان نباید اشتباه کنید/ اجازه خودنمایی به بازیکنان حریف ندهید

سرمربی تیم فوتبال استقلال به بازیکنان این تیم هشدار داد در بازی با سپاهان اصفهان نباید از نفرات این تیم غفلت کرده و اشتباه کنند زیرا در اینصورت شرایط برای‌شان سخت می‌‎شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین روز دوشنبه تیم فوتبال استقلال تهران، خطاب به بازیکنان این تیم، ضمن بیان مطلب فوق گفت: مقابل صنعتی خوزستان بازی خوبی را انجام دادید اما باید در بازی‌های آینده از موقعیت‌های خود بهتر استفاده کنید.

وی افزود: سپاهان اصفهان تیم خوبی است اما باید مواظب مهاجمان آنها باشیم. اجازه نفوذ به بازیکنان این تیم ندهیم زیرا اگر از آنها غفلت کرده و اشتباه کنید، شرایط برای‌مان سخت می‌‎شود. هرکسی در زمین است خصوصا بازیکنان هجومی تیم باید ضربه آخر را محکم‌تر بزنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: مدافعان ما نیز نباید اجازه خودنمایی را به بازیکنان سپاهان بدهند. کسی توپ را بیش از اندازه نگه ندارد، خصوصا در خط دفاع. خط میانی هم باید به خوبی از مدافعان حمایت کرده و مهاجمان را تغذیه کند.

قلعه‌نویی همچنین گفت: هر بازیکنی باید در این بازی وظایفی که به او محول می‌شود را به بهترین شکل انجام داده و به هم تیمی خود کمک کند تا بتوانیم با اتحاد و همدلی بازی خوبی را مقابل سپاهان ارائه کرده و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر عصر روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 2348055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha