۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۳:۴۸

منصور ابراهیم‌زاده:

باید نگران گل نزدن همه باشیم/ پیکان برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

باید نگران گل نزدن همه باشیم/ پیکان برای هماهنگی به زمان نیاز دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران با اشاره به مشکلاتی که تیمش برای بازکردن دروازه حریفان دارد گفت: این مشکل تیم ما تنها نیست و همه تیم ها این مشکل را دارند که باید نگران این موضوع باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نفت مسجد سلیمان در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر که ظهر امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: وقتی به جدول لیگ نگاه می کنیم می بینیم که تیم هایی که بازیکنان خوبی دارند در شرایط ثبات قرار دارند اما برخی تیم ها در نوسان هستند.

وی افزود: پیکان هم از جمله تیم هایی است که نوسان داشته او البته طبیعی هم هست. ما باید تلاش کنیم در تمرینات نقاط ضعفی که داریم را برطرف کنیم و به سمتی حرکت کنیم که فوتبال بهتری را به نمایش بگذاریم.ما برای اینکه به شرایط مطلوب و هماهنگی کامل برسیم به زمان نیاز داریم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به حریف هفته سوم این تیم گفت: نفت مسجد سلیمان تیمی است یک امتیاز از بازیهای بیرون از خانه گرفته و قطعا این بار هم با تفکرات تدافعی به مصاف پیکان خواهد آمد. آنها تیمی منسجم هستند که از انگیزه بالایی هم برخودارند. امیدوارم بتوانیم برابر این تیم سه امتیاز لازم را کسب کنیم.

منصور ابراهیم زاده در مورد گل نزدن تیمش در هفته های ابتدایی لیگ گفت: این تنها مشکل تیم پیکان نیست و سایر تیم ها هم با این مشکل مواجه اند. باید نگران همه تیم هایی باشیم که گل نمی زنند. طبیعتا ما باید در تمرینات روی این نقاط ضعف کار کنیم تا بتوانیم در دیدارهای آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و نفت مسجدسلیمان در هفته سوم چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر ساعت 19:25 دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2349246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha