۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۱۴:۵۶

حمید استیلی مطرح کرد:

نمی‌خواهم سرمربی پرسپولیس شوم/ تکلیف راه‌آهن بزودی مشخص می‌شود

نمی‌خواهم سرمربی پرسپولیس شوم/ تکلیف راه‌آهن بزودی مشخص می‌شود

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن تهران با بیان اینکه فوتبالش را مدیون پرسپولیس است، گفت: این که گفته می‌شود می‌خواهم هدایت پرسپولیس را برعهده بگیریم، درست نیست. وی همچنین تاکید کرد برای علی دایی در تیم پرسپولیس آرزوی موفقیت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید استیلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولادخوزستان که ساعت 14:30 دقیقه امروز چهارشنبه در محل سازمان لیگ برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فردا با تیمی بازی داریم که قهرمان فصل پیش لیگ است و از کادر مدیریتی و بازیکنان خوبی استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه فولاد هفته پیش پرسپولیس را شکست داد و 3 امتیاز ارزشمند گرفت، افزود: تیم راه‌‍آهن هفته به هفته بهتر می‌شود و تمرینات خود را بر اساس بازی‌های که داریم، انجام می‌دهم. دنبال جوانگرایی در تیم راه‌آهن هستیم و شما می‌بنیند اکثر بازیکنا‌ن‌مان زیر 23 سال هستند.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد بحث مالکیت این باشگاه اظهار کرد: با قوه قضائیه تعامل خوبی داشتیم و جا دارد از آقایان تورک و جعفری دولت آبادی تشکر کنم که در این مدت زحمات زیادی برای باشگاه‌ راه‌آهن کشیده‌اند.

وی در ادامه تاکید کرد: وضعیت مالکیت راه‌آهن تا فردا تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود. درحال حاضر علاوه بر ما، 2 نفر دیگر هم خواهان خرید سهام باشگاه راه‌آهن هستند. البته رقم نسبت به گذشته بالاتر رفته اما اجازه بدهید در مورد آن صحبت نکنم ولی در زمان مقتضی در خصوص این موضوع نکات لازم را بیان می‌کنم.

استیلی در ادامه در مورد مشکلات این تیم در خط دفاع، یادآور شد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا مشکلات‌مان در خطوط مختلف برطرف شود. 

در این زمان مدیر رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن اعلام کرد روز شنبه از یکی دو روزنامه ورزشی که در این روزها مطالبی علیه باشگاه راه‌آهن منتشر کرده‌اند، شکایت خواهد شد.

"برخی‌ها معتقدند خطاب علی دایی در برنامه 90 به شما بوده که می‌خواهید پس از نتایج ضعیف پرسپولیس، سرمربی این تیم شوید؟". وی اینگونه به این موضوع واکنش نشان داد: اصلا دنبال چنین پستی نبودم و بیان این نکته که می‌خواهم هدایت پرسپولیس را برعهده بگیریم، درست نیست.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن اضافه کرد: زمانی هم که عضو هیات مدیره این باشگاه بودم، در مورد من این صحبت‌ها مطرح شد اما همه دیدند که دنبال آن نبودم. حتی وقتی که به عنوان سرمربی در پرسپولیس فعالیت می‌کردم، وقتی با آن مشکلات از پرسپولیس جدا شدم، از هواداران خواستم از علی دایی حمایت کرده و این مربی را تنها نگذارند.

وی همچنین تاکید کرد: بنده پرسپولیس را دوست داشته و فوتبالم را مدیون این هستم و امیدوارم این تیم در فصل جاری نتیجه خوبی را بدست آورد. این درست نیست اگر پرسپولیس 2 بازی نتیجه خوبی نمی‌‎گیرد، بخواهند این مسائل را علیه آن بوجود آوردند. هواداران تا پایان فصل باید از پرسپولیس حمایت کرده و این تیم را تنها نگذارند.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا حمید سیاسی 8 میلیارد تومان برای خرید راه‌آهن به شما داده است؟، تاکید کرد: من سوالی از شما دارم، اگر راه‌آهن این فصل از بین می‌رفت و نابود می‌شد، چه اتفاقی می‌افتد. چرا فردی کمک می‌کند، اینگونه با او برخورد می‌کنید. من و دوستانم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بتوانیم راه‌آهن را از این مسائل دور کنیم تا دوستداران این باشگاه نگران آن نباشند.

وی افزود: نمی‌دانم چرا بعضی‌ها دنبال این هستند که چرا کسی قصد کمک به راه‌آهن را دارد، برایش حاشیه ایجاد کنند. مردان بزرگی مانند جعفر کاشانی، حسین کلانی و مهندس جاوید در کنار این تیم هستند که همه آنها نخستین نکته‌‎ای که برای راه‌آهن تصویب کردند، اخلاق‌مداری و انضباط است.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در مورد اینکه چه زمانی مدیرعامل این باشگاه معرفی می‌شود، گفت: قبل از هر چیزی باید از آقای رئیسی‌کیا تشکر کنم که در این دو سال زحمات زیادی برای راه‌آهن کشید و تلاش کرد راه‌آهن موفق باشد. قطعا از ایشان قدردانی می‌کنیم اما برای مدیریت باشگاه هنوز با شخصی صحبت نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که اگر هیات مدیره جدید شما را نخواهند، چه اتفاقی برای این تیم رخ می‌دهد؟، تصریح کرد: در صورت بروز چنین اتفاقی، تمام اعضای کادرفنی به همراه من از این تیم جدا شده و تنها برای راه‌آهن آرزوی موفقیت می‌کنیم. تا به امروز یک ریال هم نگرفتیم و تعدادی از بازیکنان‌مان هم پول سال پیش خود را نگرفته‌اند و ما تنها دنبال آن هستیم که از خجالت‌شان در آئیم.

استیلی در پایان گفت: من پرسپولیس را دوست دارم اما هیچوقت چشمداشتی به این تیم نداشتم و برای علی دایی و تیمش آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر 2349345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha