۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۵۲

تقی‌نژاد مطرح کرد:

انتقاد از ناهماهنگی دستگاه‌های خراسان شمالی برای اجرای طرح‌های گازرسانی

انتقاد از ناهماهنگی دستگاه‌های خراسان شمالی برای اجرای طرح‌های گازرسانی

بجنورد- خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با انتقاد از ناهماهنگی برخی از دستگاه‌های استان برای اجرای طرح‌های گازرسانی، اظهار کرد: 80 درصد انرژی شرکت گاز خراسان شمالی صرف هماهنگی با ادارات برای اجرای پروژه‌های گازرسانی می شود.

حسین تقی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، از نحوه تعامل و همکاری برخی از دستگاه‌های خراسان شمالی با شرکت گاز این استان انتقاد کرد و افزود: متأسفانه برخی از ادارات همکاری لازم با شرکت گاز برای اجرای طرح های گازرسانی را ندارند و به همین دلیل نیز برخی پروژه‌ها گاه تا چندین ماه راکد باقی می‌ماند.

وی با بیان این که ناهماهنگی دستگاه ‌های مختلف سبب افزایش هزینه‌های پیمانکاران و متعاقب آن تعدیل طرح‌ها و فشار به شرکت گاز خراسان شمالی می‌شود، اضافه کرد: عدم همکاری مناسب دستگاه‌ها با شرکت گاز حدودا 20 درصد به هزینه های اجرای هر طرح اضافه می کند.

به گفته تقی نژاد علاوه بر افزایش هزینه‌ها، این ناهماهنگی انرژی و وقت زیادی نیز از شرکت گاز می گیرد به گونه‌ای که در حال حاضر حدود 80 درصد از انرژی شرکت گاز خراسان شمالی صرف هماهنگی با ادارات برای اجرای پروژه های گازرسانی می شود.

وی اظهار داشت: به عنوان نمونه در اجرای طرح تقویت شبکه گاز شهر بجنورد با وجود این که شهرداری منطقه یک و مهر مرکز خراسان شمالی تعامل مناسبی با شرکت گاز داشتند اما شهردار منطقه دو بجنورد با عدم تعامل مناسب با این شرکت، پروژه مزبور را برای چند ماه تعطیل کرد.

تقی نژاد تصریح کرد: عدم تعامل و ناهماهنگی برخی دستگاه ها و مدیران خراسان شمالی سبب شده تا شماری از پروژه های گازرسانی مصوب سفر مقام معظم رهبری به این استان، با تأخیر اجرا شود.

کد خبر 2349685

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha