۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۰۰

سجاد مرادی در گفتگو با مهر:

شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است/ فقط به خاطر باشگاه در لیگ می‌دوم

شرط فدراسیون دوومیدانی بچگانه است/ فقط به خاطر باشگاه در لیگ می‌دوم

کاپیتان تیم ملی دو و میدانی ایران با بیان اینکه شرایط خوبی برای کسب یک مدال خوش رنگ در بازیهای آسیایی دارد تاکید کرد: شرط فدراسیون برای کسب سهمیه ورودی بچگانه است.

سجاد مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت خود بیان کرد: من به اصفهان برگشته ام تا در تیم ذوب آهن تمریناتم را ادامه بدهم. من به این تیم تعهد دارم و باید در رقابت های لیگ شرکت کنم. پس از آن هم به خاطر ارتفاع شهر کرد به این شهر می روم تا در آنجا تمریناتم را پی بگیریم.

وی در خصوص اینکه فدراسیون دو و میدانی تنها شرط حضور مرادی در بازیهای آسیایی را کسب سهمیه ورودی در لیگ عنوان کرده بود گفت: رکوردهایم در تمرینات به گونه ای بوده که بتوانم یک مدال خوشرنگ را در بازیهای آسیایی کسب کنم. من قبلا هم در خصوص فدراسیون صحبت کردم و به نظر من در نظر گرفتن ورودی برایم یک کار بچگانه بوده و تنها به خاطر تعهدی که به باشگاه دارم در لیگ شرکت خواهم کرد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که آیا کاپیتان تیم ملی از بازیهای آسیایی باز خواهد ماند بیان کرد: لفظ کاپیتان که فعلا در حد یک حرف است اگر من را به بازیهای آسیایی ببرند آن وقت کاپیتان تیم ملی هستم در غیر این صورت عنوان کاپیتانی به دونده دیگری تعلق می گیرد. خودم همیشه طوری تمرین می کنم که برای کشورم کسب افتخار کنم چه آنها من را به اینچئون ببرند چه نبرند من تمرکزم در تمرینات روی کسب مدال است.

وی در خصوص میزان آمادگی خود در قیاس با بازیهای آسیایی گوانگجو گفت: در دوره قبل آماده تر بودم اما این را باید بگویم رقبایم هم آماده تر بودند حالا هم خودم ضعیف تر شده ام هم رقیبانم ولی یک چیز را بگویم این بار کسب مدال طلا آسان تر شده است چرا که یکی از مدعیان کسب طلا دوپینگی شده و یک نفر دیگر هم در مسابقات حضور ندارد. بنابراین اگر به کره بروم تنها برای مدال طلا تلاش خواهم کرد.

کد خبر 2351156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha