۴ شهریور ۱۳۹۳، ۱۷:۱۹

در آیین اختتامیه جشنواره آفتاب انجام می شود/

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(ع) به بیت امام خمینی(ره)/ افتتاح نمایشگاه عکسهای چاپ نشده از امام

اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(ع) به بیت امام خمینی(ره)/ افتتاح نمایشگاه عکسهای چاپ نشده از امام

اراک- خبرگزاری مهر: رییس پنجاهمین جشنواره سینمای جوان از اهدای پرچم حرم حضرت معصومه(ع) به بیت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: به مناسبت تولد حضرت معصومه(ع) این پرچم در آیین اختتامیه جشنواره آفتاب به بیت امام خمینی(ره) در خمین اهدا می شود.

حسین شاکری در گفتگوی اختصاصی با مهر افزود: این پرچم مقدس فردا ( چهارشنبه) از سوی خادمین حرم حضرت معصومه(ع) در مراسم اختتامیه جشنواره سینمای جوان به نام آفتاب به بیت امام(ره) اهدا می شود.

وی از حضور حبیب ایل بیگی مدیرعامل انجمن سینمای جوان و دکتر ایوبی معاون وزیر ارشاد در اختتامیه جشنواره خبر داد و تصریح کرد: این مراسم فردا عصر در بیت امام(ره) در خمین برگزار می شود و برگزیدگان جشنواره نیز در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه معرفی می شوند.

افتتاح نمایشگاه عکسهای چاپ نشده امام خمینی(ره) برای اولین بار

شاکری همچنین از افتتاح نمایشگاه عکسهای چاپ نشده امام خمینی(ره) برای اولین بار خبر داد و گفت: 40 عکس از امام خمینی(ره) از عکاسان کشور که تاکنون چاپ نشده است در جشنواره افتتتاح می شود.

پنجاهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان با حضور هشت استان کشور در اراک از دوم تا پنجم شهریور در حال برگزاری است.

گفتنی است بازدید موزه چهارفصل و کویر میقان اراک از جمله برنامه های امروز جشنواره سینمای جوان بود. همچنین هنرمندان هشت استان کشور فردا صبح نیز از شهر زادگاه امام خمینی(ره) در خمین بازدید می کنند.
 

کد خبر 2358169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha