۵ شهریور ۱۳۹۳، ۱۱:۳۰

حجت الاسلام روحانی نیا:

همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) اقدام ارزشمندی برای آحاد جامعه است

همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) اقدام ارزشمندی برای آحاد جامعه است

بجنورد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همایش آموزه های سیاسی امام رضا(ع) یک کار ارزشمند و تاثیر گذار در بین اقشار مختلف مردم بخصوص نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا افزود: برگزاری این گونه همایش ها می تواند منجر به توسعه و ترویج فرهنگ نورانی رضوی با رویکرد آموزه های سیاسی امام رضا(ع)، گسترش فعالیتهای فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین(ع)، در استان شود.

وی با بیان اینکه هر کاری که بتواند مردم را به تفکر، فرهنگ و سیره اهل بیت (ع) نزدیک کند با ارزش است اظهار داشت: آموزه های سیاسی امام رضا (ع) آنگونه که لازم و شایسته است هنوز در جامعه تبیین نشده است.

وی عدم آگاهی از اهمیت و کاربرد این آموزه ها در زندگی انسان را یکی از دلایل این کمبود عنوان کرد و گفت: تهاجم فرهنگی دشمنان، مادی گرایی و مسائل دنیوی در عدم تبیین مناسب این آموزه ها موثراست.

حجت الاسلام روحانی نیا افزود: ترویج سیره امام رضا(ع)  برگزاری گفتمان ها و جلسات مباحث بین دانشجویان و دانش آموزان و سایر اقشار می تواند زمینه اشتیاق به یادگیری آموزه ها را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای ترویج و تبیین اندیشه های سیاسی امام رضا(ع) برگزاری چنین همایش هایی مناسب است زیرا قبل از برگزاری این همایش مردم آگاهی چندانی از آموزه های سیاسی امام رضا(ع) نداشتند ولیکن باید برای رسیدن به این هدف، کارهای فرهنگی زیادی صورت گیرد.

وی تعامل و همکاری تمام دستگاه های اجرایی استان بخصوص رسانه استان و نهاد های مرتبط را از جمله راهکارهای پیشنهادی برای بهتر برگزار شدن این همایش ذکر کرد.

 

کد خبر 2358465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha