۸ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۲۴

در صورت به حد نصاب نرسیدن اعضا در انتخابات؛

احتمال ادغام اتحادیه ناشران و کتابفروشان در یک اتحادیه دیگر

احتمال ادغام اتحادیه ناشران و کتابفروشان در یک اتحادیه دیگر

انتخابات هیئت مدیره و هیئت بازرسی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران قرار است با 16 داوطلب در بخش هیئت مدیره و 4 داوطلب در بخش بازرسی دوشنبه هفتم مهرماه برگزار شود. اما اگر حد نصاب 340 نفره آن رعایت نشود، این اتحادیه که قدیمی‌ترین تشکل نشر کشور است، در یک اتحادیه دیگر ادغام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر و بنا به گفته محمود آموزگار دبیر این اتحادیه،‌ حد نصاب لازم برای مرحله اول حضور حداقل 450 عضو است در غیر این صورت انتخابات وارد مرحله دوم خواهد شد که حضور حداقل 340 نفر عضو ضروری است. در صورت نرسیدن به حد نصاب در مرحله سوم چنانچه 340 عضو پای صندوق حاضر نشوند،‌ اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران به عنوان قدیمی‌ترین تشکل نشر کشور در اتحادیه دیگری هضم خواهد شد.

انتخابات هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران دوشنبه هفتم مهرماه ساعت 9:30 صبح تا 16 بعد از ظهر برگزار می‌شود.

بر این اساس 16 نفر داوطلب هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران شده‌اند که عبارتند از محمود آموزگار، مرتضی احمد‌آخوندی، مسعود پایدار‌داریان، محمدرضا توکل‌صدیقی، فرهاد تیمورزاده،‌ علی ثابت، مرتضی جوادی،‌ هومان حسن‌پور،‌ زهره حسین‌زادگان، یحیی دهقانی، افسر صفائیان، مهدی عمرانلو،‌ محمد‌مهدی فخری‌زاده، فتح‌الله فروغی، محمد‌حسن محمدی، ناصر نقی‌زاده هنجنی که از این میان هفت نفر به عنوان اعضای اصلی انتخاب خواهند شد.

همچنین از بین کاندیداهایی هم‌چون مرتضی‌علی اسماعیل‌زاده تیرشاب، شهربانو بیژن‌زاده،‌ سیدعباس حسینی‌نیک، مهدی صادقی‌صادق آبادی یک نفر به عنوان بازرس اصلی انتخاب خواهد شد.

کد خبر 2360457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha