۲۲ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۱۶

برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در ششمین برج مخابراتی دنیا

برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در ششمین برج مخابراتی دنیا

مدیرعامل برج میلاد تهران از برگزاری ششمین دوره سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی در ششمین برج مخابراتی دنیا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به گفته مدیرعامل برج میلاد تهران، این دوره از سمپوزیوم از فردا یکشنبه 23 شهریور تا 15 مهر ماه در محل پارکینگ جنوبی این برج که به صورت ویژه آماده سازی شده است، برگزار می شود.

همچنین مجتبی موسوی دبیر ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران نیز در این زمینه توضیح داد: این دوره ازسمپوزیوم در دو بخش اصلی و دانشگاهی با حضور 12 هنرمند داخلی و 10 مجسمه ساز از کشورهای مختلف و همچنین 10 هنرمند در بخش دانشجویی در برج میلاد تهران برگزار می شود.

وی افزود: در بخش بین الملل هنرمندان مجسمه ساز از کشورهای ایتالیا، یونان، مکزیک، رومانی، آلبانی، ترکیه، اسپانیا، چین و آلمان حضور دارند.

به گفته موسوی، در این دوره از سمپوزیوم،مجسمه های خلق شده از جنس سنگ تراورتن خواهد بود. ضمن آنکه ابعاد سنگ ها در بخش اصلی یک در یک و نیم در سه متر و در بخش دانشجویی 50در 50 در 150 سانتی متر است.

ششمین سمپوزیوم بین المللی مجسمه سازی تهران فردا ساعت 10 صبح با حضور هنرمندان مجسه ساز، احمد مسجد جامعی عضو شورای شهر تهران، جمال کامیاب مدیرعامل سازمان زیباسازی، مجتبی عبداللهی معاون خدمات شهری و فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران در بلندترین برج کشور افتتاح می شود.

کد خبر 2369201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha