۲۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۴:۵۱

سالاری اعلام کرد:

پرداخت بدهی برق آموزش و پرورش بوشهر توسط سازمان انرژی اتمی

پرداخت بدهی برق آموزش و پرورش بوشهر توسط سازمان انرژی اتمی

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر با بیان اینکه شرکت برق به هیچ عنوان برق مدارس استان بوشهر را بابت بدهی قطع نکند، خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران داشتیم بدهی 2 میلیارد 800 میلیون تومانی آموزش و پرورش استان به شرکت برق در راستای بدهی وزارت نیرو به سازمان انرژی اتمی کسر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: وضعیت اعتبارات استانی امسال آموزش و پرورش نسبت به سال گذشته افزایش بسیاری داشته به گونه ای که از 9 میلیارد 600 میلیون تومان اعتبار امسال پنج میلیارد تومان آن تا پایان شهریور ماه پرداخت شده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: باید کلاس های تقویت کنکور و انسداد مبادی بی سوادی در استان بوشهر مورد توجه جدی متولیان امر قرار گیرد و با برنامه ریزی های نوین شاهد رشد استان باشیم.

فضای مدارس بانشاط تر و پویاتر شوند

وی عنوان کرد: با آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، هر یک از مدیریان دستگاه های اجرایی استان بوشهر را به عنوان حامی و معین یک مدرسه به تناسب ظرفیت دستگاه های اجرایی انتخاب شوند.

سالاری افزود: دستگاه های اجرایی، شهرداری ها و دهیاری ها در راستای بانشاط کردن فضای مدارس به کمک آموزش و پرورش بشتابند تا فضای مدارس پویاتر شود و استعدادهای استان بهتر رشد کنند.

پرداخت بدهی برق آموزش و پرورش توسط سازمان انرژی اتمی

استاندار بوشهر با بیان اینکه شرکت برق به هیچ عنوان برق مدارس استان بوشهر را بابت بدهی قطع نکنند، خاطرنشان کرد: با مذاکراتی که با رئیس سازمان انرژی اتمی ایران داشتیم بدهی 2 میلیارد 800 میلیون تومانی آموزش و پرورش استان به شرکت برق در راستای بدهی وزارت نیرو به سازمان انرژی اتمی کسر خواهد شد.

وی گفت: یکی از اولیت های آموزش و پرورش در استان باید توسعه مدارس غیرانتفاعی با کیفیت عالی باشد و بر کارکرد آنها نظارت دقیق کند.

سالاری بیان کرد: فرهنگیان استان بوشهر همه اهل خلاقیت هستند و باید از ظرفیت های محدود بهره حداکثری داشته باشند تا حداکثر مشکلات آموزش و پرورش استان حل شود.

کد خبر 2372303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha