۴ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۸

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی - اینچئون؛

فرنگی کاران پس از آخرین تمرین راهی کره جنوبی شدند

فرنگی کاران پس از آخرین تمرین راهی کره جنوبی شدند

تیم ملی کشتی فرنگی ایران پس از انجام آخرین مرحله از تمرینات آماده سازی خود، شب گذشته برای حضور در بازیهای آسیایی اینچئون راهی کره جنوبی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرنگی کاران ملی پوش پیش از اعزام، آخرین تمرین خود را که اختصاص به مرور فن سبک داشت، در محل خانه کشتی و زیر نظر کادر فنی برگزار کردند.

این در حالی بود که با تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی، افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز رقابتهای جهانی ازبکستان در وزن 71 کیلوگرم به دلیل انصراف امید نوروزی از حضور در بازیهای آسیایی راهی اینچئون شد.

بیابانگرد برای رسیدن به وزن قانونی(66 کیلوگرم) در این مسابقات نیاز به کاهش وزن زیادی  دارد که این روند را از دو روز پیش آغاز کرده بود.

تیم ایران در این رقابتها در وزن 59 کیلوگرم به دلیل اعلام شورای المپیک آسیا در مورد برگزاری رقابتها در هفت وزن نماینده ای ندارد و افشین بیابانگرد، سعید عبدولی، پیام بویری، حبیب اله اخلاقی، مجتبی کریم فر، مهدی علیاری و بشیرباباجان زاده ملی پوشان ایران در بازیهای آسیایی هستند.

بدین ترتیب حمید سوریان، امید نوروزی و قاسم رضایی سه مرد طلایی کشتی ایران در المپیک لندن که به تازگی مدال رقابتهای جهانی 2014 ازبکستان را نیز کسب کردند، در اینچئون حضور نخواهند داشت.

حسن بابک مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، احد پازاج سرمربی، ناصر نوربخش و مهدی محمدی، مربیان و حسن رنگرز سرپرست تیم اعزامی به این رقابتها هستند.

رقابتهای کشتی فرنگی بازیهای آسیایی 2014 اینچئون طی روزهای 8 و 9 مهرماه در سالن دو وون برگزار می شود.
 

کد خبر 2377738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha