۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۱

پرویزی:

بنیاد نخبگان خراسان شمالی از چهارچوب خشک اداری خارج شود

بنیاد نخبگان خراسان شمالی از چهارچوب خشک اداری خارج شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: استاندار خراسان شمالی گفت: بنیاد نخبگان این استان باید از چهارچوب خشک اداری خارج شده و حمایت از نخبگان را به صورت عملی اجرا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی صبح دوشنبه در دیدار با رییس جدید بنیاد نخبگان خراسان شمالی، بر بسترسازی این بنیاد برای ایده پروری و حمایت از نخبگان تأکید کرد و افزود: بنیاد نخبگان باید با بسترسازی مناسب زمینه برای ایده پروری در استان را مهیا کند.

وی تأکید کرد: بنیاد نخبگان باید به گونه ای عمل کند که نخبه پروری در استان افزایش یافته و ایده های نوین به جامعه معرفی شوند.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی تصریح کرد: بنیاد نخبگان این استان باید از چهارچوب خشک اداری خارج شده و حمایت از نخبگان را به صورت عملی اجرا کند.

وی همچنین بر تقویت ارتباط بین بنیاد نخبگان و دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی خراسان شمالی تأکید کرد و گفت: باید با ارتباط مؤثر بین بنیاد نخبگان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های استان، زمینه ورود نخبگان دانشگاهی به بنیاد نخبگان خراسان شمالی فراهم شود.

محمدباقر مقدسی، رئیس جدید بنیاد نخبگان خراسان شمالی نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این بنیاد در خراسان شمالی ارائه داد و گفت: در حال حاضر بنیاد نخبگان استان 66 نخبه در رشته های مختلف را تحت پوشش خود قرار داده است.

 

کد خبر 2380051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha