۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۵۵

گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛

رنگرز: تاکنون چنین داوری‌هایی را ندیده بودم/ عذرخواهی می‌کنم

رنگرز: تاکنون چنین داوری‌هایی را ندیده بودم/ عذرخواهی می‌کنم

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران اعلام کرد در تمام دوران حضورش در کشتی، در هیچ مسابقه‌ای چنین داوری‌هایی ندیده بوده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، حسن رنگرز در خصوص اتفاقاتی که برای فرنگی‌کاران ایران در روز دوم از رقابتهای کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی رخ داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: نباید بهانه بیاوریم اما همه دیدند برای کشتی فرنگی چه اتفاقی افتاد.

وی افزود: داوری‌ها آنقدر بد بود که من در تمام دوران حضورم در کشتی، در هیچ
مسابقه‌ای چنین داوری‌هایی ندیده بودم. دیروز برای سعید عبدولی این اتفاق افتاد و امروز هم به شکل دیگری در مورد مجتبی کریم‌فر این موضوع تکرار شد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی ایران همچنین اضافه کرد: ما نسبت به هر دو مورد اعتراض کرده‌ایم و حتی کیومرث هاشمی اعتراض رسمی خود را به میخایلوف، نماینده اتحادیه جهانی کشتی اعلام کرد اما بعید می‌دانم اتفاق ویژه‌ای بیفتد.

رنگرز با بیان اینکه اگر داوران محروم شوند، قدری از داغ کشتی کاسته می‌شود، گفت: من از همه عذرخواهی می‌کنم که کشتی فرنگی نتوانست بار بیشتری را از دوش کاروان بردارد.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.
کد خبر 2381661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha