۹ مهر ۱۳۹۳، ۱۴:۲۱

در نیمه نخست امسال صورت گرفت/

رسیدگی به درخواست 900 نفر از مراجعان حضوری دادگستری خراسان شمالی

رسیدگی به درخواست 900 نفر از مراجعان حضوری دادگستری خراسان شمالی

بجنورد - خبرگزاری مهر: رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست امسال به درخواست‌های 900 نفر از مراجعینی که به صورت حضوری درخواست‌های خود را مطرح کرده بودند، رسیدگی شد.

حجت الاسلام نورالله قدرتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از رسيدگي به درخواست‌های بیش از 900 نفر از مراجعين حضوری به دادگستري خراسان شمالي خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان تابستان در راستای ملاقات‌های حضوری و مستقیم با مردم 924 نفر از ملاقات کنندگان درخواست‌های خود را به صورت حضوری با ریاست کل دادگستری خراسان شمالی مطرح کردند که این درخواست‌ها با صدور دستور مقتضی رسیدگی شد.

وی با بیان این که دیدارهای مردمی مستقیم به صورت مداوم و منظم و بر اساس برنامه عملياتي و دستورالعمل تنظيمي در مجموعه قضايي استان صورت می گیرد، اظهار داشت: روزهای دوشنبه هر هفته به ملاقات عمومی رییس کل دادگستری با مراجعان اختصاص یافته است.

به گفته حجت الاسلام قدرتی در این روز مراجعان با حضور در حوزه ریاست دستگاه قضایی استان، درخواست خود را به صورت حضوري مطرح کرده و رسيدگي و ارشادات لازم را در چهارچوب هاي قانوني دريافت می‌کنند.

وی با یادآوری این که در طول شش ماهه نخست سال جاری به درخواست‌های 924 نفر از این مراجعان رسیدگی قانونی شد، اظهار کرد: بيشتر اين درخواست‌ها در خصوص بررسي مجدد پرونده، تسريع در رسيدگي، مشکلات زندانيان، اشتغال، درخواست وکيل و اعمال ماده 18 بود که پس از بررسی، برای رسیدگی قانونی به آنها دستورات لازم صادر شد.

کد خبر 2381682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha