۱۰ مهر ۱۳۹۳، ۲۰:۴۸

نصرت ایراندوست:

برای برد به تهران آمده بودیم/ برای چه باید استعفا دهم

برای برد به تهران آمده بودیم/ برای چه باید استعفا دهم

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با بیان اینکه این تیم در استان خودش هم مظلوم است، گفت: برای برد به تهران آمده بودیم زیرا تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت ایراندوست پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر استقلال در هفته یازدهم لیگ برتر، در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: امیدوارم کسی که این بازی را کارشناسی می‌کند، وجدان را در نظر گرفته و بعد نظراتش را مطرح کند.

وی با بیان اینکه بحثی در مورد پنالتی ابتدای مسابقه ندارد، افزود: ما در استان خودمان مظلوم هستیم و موقعیت‌های گل‌مان را برای پخش به برنامه 90 نمی‌دهند. جریان بازی به سود ماست اما موقعیت‌های گل حریف را نشان می‌دهند نه حرکات مثبت تیم ما را.

سرمربی تیم فوتبال ملوان همچنین خاطرنشان کرد: برای بردن به تهران آماده بودیم تا یک بازی خوب را ارائه کرده و ببریم زیرا تساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. البته ما هم موقعیت‌های گل زیادی داشتیم اما بازیکنان جوانم نتوانستند از آنها استفاده کنند اما بازیکنان با تجربه استقلال با استفاده بهتر از فرصت‌های خود به گل رسیدند.

وی در مورد اینکه آیا اولتیماتیومی از مسئولان باشگاه دریافت کرده؟، اضافه کرد: بهتر است این مسائل را از مسئولان باشگاه بپرسید زیرا کار من در حیطه مسائل فنی است. اگر موضوعی به صورت رسمی به ما ابلاغ شد به شما می‌گویم اما هنوز که چیزی به ما نگفته‌اند.

ایراندوست همچنین گفت: برای چه باید استعفا دهم، من کارم را به خوبی انجام داده‌ام. من تیم خوبی را ساخته‌ام که در آینده می‌تواند حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. نتایج و این اتفاقات در همه تیم‌های دنیا رخ می‌دهد.

وی در مورد اینکه تا چه اندازه می‌توانید برابر شعارهای احساسی مردم انزلی تحمل کنید؟، افزود: هیچکس از نشستن سود نمی‌برد و تنها مرغ است که می‌نشیند و تخم می‌گذارد. شیر همیشه شیر است حتی اگر گرسنه باشد، مانند کفتار غذای دیگران را نمی‌کند. ملوان همیشه به شیر بودن و صلابت خودش می‌نازد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد: مطمئنا باشید ملوان در آینده به خود می‌نازد زیرا امروز بازیکنانی به تیم ملحق شده‌اند که می‌تواند به موفقیتهای آینده تیم کمک کنند. بسیاری از بازیکنانی که امروز در تیم‌های استقلال، پرسپولیس و تیم‌های لیگ برتری بازی می‌کنند، نفراتی هستند که سال 83 توسط من در تیم ملوان بازی کردند.

وی اضافه کرد: من تحملم زیاد است، اگر می‌خواهند به من فحش دهند اما به بازیکنم فحش ندهند زیرا آنها احساسی هستند و زود خودشان را گم کرده و نمی‌توانند بازی خوبی را انجام دهند.

ایراندوست در پایان گفت: من قرارداد سفید امضا کردم تا این تیم در فصل جاری پوست اندازی کند. خدمت برای ملوان و شهرم منت ندارد. من از اول بسم الله گفتم و تا آخرش هم هستم.

کد خبر 2382530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha