۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۹:۱۹

مولازاده:

استان مرکزی، پرچم دار صیانت از حقوق شهروندی

استان مرکزی، پرچم دار صیانت از حقوق شهروندی

اراک- جانشین بازرس مرکزی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان وزرات کشور گفت: استان مرکزی پرچمدار صیانت از حقوق شهروندان است و در عرصه های اجتماعی بخصوص حقوق شهروندی در آسمان کشور می درخشد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مولازاده در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی که عصر پنجشنبه در استان مرزی برگزار شد، بیان کرد: هدف از برگزاری چنین جلساتی اطمینان از اینکه صیانت از حقوق شهروندی و عفاف وحجاب در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار دارند می باشند.

وی ادامه داد: حجاب و عفاف یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری می باشد و از سال ها قبل و با تاکید ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی موضوع حجاب و عفاف در دستور کار اداره ها قرار داد.

مولازاده با تاکید بر کوتاهی دستگاه های اجرایی در موضوع حجاب و عفاف، افزود: اگر وظایف که بر دوش دستگاه های اجرایی قرار گرفته به درستی اجرا شده بود، هم اکنون وضعیت حجاب و عفاف به مراتب بهتر از وضعیت موجود بود.

وی صیانت از حقوق شهوندی را یکی از اهداف نظام دانست و اضافه کرد: از آنجایی که رعایت حقوق شهروندان یکی از شاخص های مهم رضایت مندی مردم می باشد و رضایت مردم هم از اهداف والای نظام جمهوری اسلامی است، پیگیری این موضوع امری مهم به حساب می اید.

مولازاده در مورد تصمیمات و برنامه های ستاد صیانت از حقوق شهروندان، عنوان کرد: این تصمیم ها باید به مرحله اجرا رسیده، خروجی آن مشخص واثربخش باشد.

وی ارزیابی و نظرسنجی مستمر در این زمینه را موضوعی از مهمترین اصول صیانت از حقوق شهروندی دانست و افزود: برای به روز بودن و شناسایی نقاط قوت و ضعف باید نظرسنجی های مستمر و شفاف صورت به بپذیردـ تا نتایج عملکرد دستگاه های مختلف مشخص شود.

کد خبر 2441953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha