۲۴ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۴

نیكدل:

۹۰۰ تن كالای اساسی در خراسان شمالی توزیع شد

۹۰۰ تن كالای اساسی در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: طی هشت ماهه امسال بیش از ۹۲۷ تن كالای اساسی در استان توزیع شد.

یحیی نیكدل در گفتگو  با خبرنگار مهر افزود: تنظیم بازار كالاهای اساسی و پرمصرف در تمام ایام به ویژه مناسبت های خاص همچون ماه مبارك رمضان، محرم و صفر و ایام نوروز از جمله وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی با اشاره به اینكه همه ساله برای تامین و تنظیم كالاهای پرمصرف تمهیدات خاصی انجام می شود، گفت: در این راستا امسال ۲۸ جلسه شورای نظارت و كنترل بازار در خراسان شمالی با ۱۷۳ مصوبه تشکیل شده است.

نیكدل با بیان اینكه برگزاری نمایشگاه های مختلف در طول سال و نظارت برعرضه خدمات و کالا از جمله وظایف این سازمان است، عنوان كرد: امسال در شش شهرستان استان نمایشگاه پاییزه برپا و كالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان توزیع و در طول ایام برگزاری از سوی بازرسین این سازمان بر قیمت کالا و خدمات نظارت و با متخلفان نیز برابر قانون رفتار شد.

این مسئول با اشاره به تنظیم بازار در ایام محرم و صفر اظهار داشت: كالا و اقلام شامل برنج، گوشت مرغ، گوشت قرمز، شكر و سایر كالاهای اساسی ایام محرم و صفر در استان تنظیم و توزیع شده است.

وی در مورد برنامه های این سازمان برای کالاهای مورد نیاز مردم در ایام نوروز به ویژه میوه شب عید گفت: با توجه به فاصله زمانی مناسبی که برای این ایام داریم برنامه های این سازمان متعاقبا اعلام خواهد شد.  

کد خبر 2443434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha