۲۵ دی ۱۳۹۳، ۹:۰۳

همزمان با دهه فجر/

سالن ورزشی سرپوشیده بانوان بجنورد به بهره برداری می رسد

سالن ورزشی سرپوشیده بانوان بجنورد به بهره برداری می رسد

بجنورد- شهردار بجنورد گفت: همزمان با دهه فجر امسال سالن ورزشی سرپوشیده اختصاصی بانوان در محل بوستان آفرینش مرکز خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله براتیان صبح پنج شنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرداری بجنورد، با تأکید بر این که می بایست به ايجاد بسترها و زمينه هاي حضور بانوان در تمام عرصه هاي اجتماعي توجه شود، افزود: در حال حاضر ۵۰ درصد جمعيت شهري بجنورد را بانوان تشكيل مي دهند.

وی اضافه کرد: با فراهم سازي بسترهاي حضور بانوان در عرصه هاي اجتماعي مي توان اثرگذاري آنان را در ارتقاي سطح فرهنگ رفتاري بيشتر مشاهده كرد.

شهردار بجنورد در ادامه اظهار داشت: ورزش به عنوان بهترين بخش حضور بانوان در عرصه هاي اجتماعي مطرح بوده در اين راستا شهرداري بجنورد با توجه به وظايف خود به اين امر توجه ويژه ای دارد.

براتيان با اشاره به اينكه سالن ورزشي سرپوشيده مهربانو در شهربازي بجنورد در حال احداث است، گفت: اين سالن از امكاناتي همچون ايستگاه دوچرخه سواري، سرويس هاي بهداشتي، كافي شاپ و ... برخوردار است.

وي افزود: همچنین همزمان با دهه فجر امسال سالن ورزشی سرپوشیده اختصاصی بانوان در محل بوستان آفرینش مرکز خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.

براتیان همچنین در مورد اختصاصی کردن استخر شهروند بجنورد برای استفاده بانوان، گفت: راه اندازي استخر اختصاصي شهروند براي بانوان باعث كاهش ۷۰ درصد درآمدها شده اما با اين حال شهرداري به بحث ورزش بانوان توجه مالی نداشته و این رویه را در آینده نیز ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهر بجنورد، مرکز خراسان شمالی با دارا بودن دو منطقه شهری یک و دو و همچنین شهرداری مهر ۲۱۱ هزار نفر جمعیت دارد

 

کد خبر 2465396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha