۱۰ بهمن ۱۳۹۳، ۱۵:۴۰

آیت الله طباطبایی نژاد مطرح کرد:

دشمن در تلاش برای خدشه به انقلاب درونی ملت است

دشمن در تلاش برای خدشه به انقلاب درونی ملت است

اصفهان – امام جمعه اصفهان گفت: سعی و تلاش دشمن بر این است تا آن انقلاب درونی ملت ایران را نتیجه آن انقلاب اسلامی بود را نابود و مورد خدشه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد  در خطبه های این هفته نماز جمعه اصفهان افزود: پس از گذشته سه دهه از انقلاب اسلامی ما شاهد هستیم که پرچم جمهوری اسلامی ایران با افتخار در اهتزاز است و ایران اسلامی دستاوردهای خوبی را در عرصه های مختلف شاهد بوده است.

وی ادامه داد: از جمله دستاوردهای حاصل از انقلاب اسلامی ساخت موشک‌های دور برد ایران توسط مهندسین داخلی است که بدن اسرائیل را به لرزه انداخته است.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: ایران توانسته در عرصه هایی چون غنی‌سازی اورانیوم، پزشکی و ... با تکیه بر اسلام و ولایت فقیه محکم در برابر اسلام‌ستیزان بایستد.

وی  به سفر رئیس جمهور به اصفهان نیز اشاره کرد و بیان داشت: اصفهان در تاریخ 15 و 16 بهمن، میزبان رئیس جمهوری و هیات دولت است.

وی ادامه داد: رئیس جمهور در تاریخ روز 15 بهمن ماه نیز در میدان امام با مردم اصفهان دیدار خواهد داشت و سخنرانی می کند.

آیت الله طباطبایی نژاد بیان داشت: استاندار اصفهان نیاز و خواسته های مردم اصفهان را جمع آوری و مشکلات ویژه استان چون کمبود آب را با رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت مطرح خواهند کرد.

وی همچنین به دهه فجر نیز اشاره نمود و گفت: انقلاب اسلامی ایران به سبب پایبندی به ارزش ها و اعتقادات دینی و ملی با دیگر انقلاب های جهان متفاوت است و از انقلاب ایران با عنوان انقلابی مردمی یاد می شود.

آیت الله طباطبایی نژاد توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی ایران از زمان شکل گیری انقلاب تا به امروز را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمن همواره در تلاش است تا انقلاب را به انحراف بکشد.

کد خبر 2478254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha