۱۸ بهمن ۱۳۹۳، ۱۳:۲۴

در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی/

اورژانس سیار فوریت‌های دامپزشکی خراسان شمالی به بهره برداری رسید

اورژانس سیار فوریت‌های دامپزشکی خراسان شمالی به بهره برداری رسید

بجنورد- در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پروژه اورژانس سیار فوریت های دامپزشکی خراسان شمالی از محل ردیف اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به این استان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح شنبه در خجسته ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه درمانگاه سیار فوریت های بهداشتی و آمادگاه مدیریت بحران دامپزشکی خراسان شمالی به بهره برداری رسید.

علی اصغر شریفی، مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در مراسم افتتاح این درمانگاه سیار، اظهار داشت: برای اجرای این پروژه از محل اعتبارات مصوب سفر رهبری به این استان در مجموع ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان هشت میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دو میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات ملی تأمین شده است.

وی اضافه کرد: خرید ۱۶ دستگاه خودرو و تجهیز آنها به امکانات و تجهیزات فنی دامپزشکی جهت استفاده در مناطق محروم، عشایری و آسیب پذیر استان و نیز خرید یک دستگاه مینی بوس مجهز به امکانات فنی دامپزشکی با نام آمبولانس فوریت های دامپزشکی از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه هستند.

شریفی افزود: انجام به موقع عملیات دامپزشکی با صرف هزینه‌های حداقلی از جمله اهداف اجرای پروژه اورژانس سیار فوریت های پزشکی در خراسان شمالی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با داشتن افزون بر دو میلیون راس دام از قطب های مهم دامپروری کشور به شمار می رود.

کد خبر 2489244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha