۹ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳

عابدی مطرح کرد:

برخورد با ادارات کم کار در زمینه خدمات دهی به مسافران نوروزی

برخورد با ادارات کم کار در زمینه خدمات دهی به مسافران نوروزی

اسفراین- فرماندار و رییس ستاد خدمات نوروزی شهرستان اسفراین گفت: با دستگاه ها و ادارات مسئولی که در زمینه خدمات دهی به مسافران نوروزی کم کاری کنند، برخورد جدی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی عابدی صبح شنبه در دومین جلسه ستاد خدمات نوروزی در شهرستان اسفراین که با حضور مسئولین دستگاههای اجرایی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد:هدف از برگزاری جلسات ستاد خدمات نوروزی ايجاد تسهيلات مناسب برای مسافران نوروزی و معرفی توانمندی‌ها، جاذبه‌ها و پتانسیل‌های شهرستان به مسافرين نوروزی است.

وی اضافه کرد: جهت سهولت در امر خدمات رسانی به مسافران نوروزی، ۹ معاونت اجرايی در ذیل ستاد خدمات نوروزی شهرستان تشكيل شده است كه هر معاونت بخشی از مسئولیت های ستاد را به عهده خواهد داشت و خدمات شايسته ای در ایام تعطیلات به مسافران نوروزی ارائه خواهند داد.

عابدی با تاكید بر آمادگی همه دستگاههای اجرایی شهرستان از آنان خواست تا در امر خدمات رسانی به مسافران از هیچ تلاش و كوششی دریغ نكنند و از همه ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده کنند.

رئیس ستاد خدمات نوروزی اسفراین گفت: با هر دستگاهی که در زمینه خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی در شهرستان اسفراین کوتاهی کند برخورد جدی خواهیم کرد.

دبیر ستاد خدمات نوروزی و رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان اسفراین نیز در این نشست گفت: شهرستان اسفراین از لحاظ تاریخی، طبیعی، گردشگری، صنایع دستی و جاذبه‌ها دارای ظرفیت‌های خوبی برای پذیرش مسافر است و باید بتوانیم در ایام نوروزاین ظرفیت‌ها را به مسافران معرفی کنیم.

محمد محمدی افزود: درهمین راستا برنامه های مختلفی در سطح استان و شهرستان برای معرفی هرچه بهتر و بیشتر اسفراین پیش بینی شده که از هم اکنون اجرای این برنامه ها آغاز شده است.

گفتنی است، در پايان اين جلسه هر یک از مسئولین معاونت های ستاد خدمات نوروزی شهرستان اسفراین به بيان برنامه های پيش بينی شده به مناسبت ايام نوروز پرداختند.

شهرستان ۱۲۷ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد خبر 2508043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha