۳۰ فروردین ۱۳۹۴، ۹:۱۹

پرویزی:

مدیران خراسان شمالی مراقب تخلفات مالی باشند

مدیران خراسان شمالی مراقب تخلفات مالی باشند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی خواست تا بیش از گذشته مراقب تخلفات مالی و سوءاستفاده های احتمالی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدعلی اکبر پرویزی شنبه شب در نخستین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان شمالی در سال جدید، با اشاره به این که برنامه اصلی دولت تدبیر و امید حمایت از تولیدکنندگان است، افزود: امسال دولت حمایت از تولیدکنندگان، ایجاد اشتغال و تقویت ساختارهای موجود را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اظهار داشت: در سال ۹۴ به حوزه اشتغال استان نیز توجه ویژه خواهد شد و از تولیدکنندگان در راستای تقویت ساختار موجود حمایت می شود.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در خراسان شمالی گفت: امسال می بایست کل منابع در اختیار موسسات قرار بگیرد و اعتبارات ارزی به حوزه سرمایه گذاری اختصاص داده شود.

این مسئول اظهار داشت: دولت و صندوق توسعه ملی اعتبارات خود را به عنوان سپرده در بانک ها قرار دهند و بانک ها نیز افراد مستعد برای سرمایه گذاری را شناسایی کرده و تسهیلات را در اختیار آنان قرار دهند.

وی افزود: در حوزه اجرایی دقت نظرها افزایش یابد تا از تخلف و سوء استفاده های احتمالی جلوگیری شود.

پرویزی اضافه کرد: منابع مالی که سال گذشته وارد استان شد بی سابقه بوده پس باید مراقب بود تا جریان سوء ایجاد نشود و اقدامی انجام ندهیم تا زحمات دستگاه های اجرایی نادیده گرفته شود.

این مسئول تاکید کرد: در سال ۹۴ تمام بودجه سال گذشته جذب شود و در این زمینه نیز جذب اعتبارات توسط دستگاه های نظارتی ماهانه پیگیری می شود.

پرویزی گفت: پروژه های شهرستانی بدون تایید فرمانداران یک ریال حق پرداخت ندارند و هر دستگاهی که کوتاهی می کند پروژه آن حذف شود.

وی اظهار داشت: سال گذشته ۸۴ میلیارد تومان اعتبار افزون بر اعتبار سفر رهبری مصوب در سال ۹۱، به استان تخصیص داده شد و امسال هم این اعتبارات در حوزه ملی و استانی افزایش خواهد یافت.

پرویزی گفت: به منظور رونق اقتصادی و عمرانی استان شرکت های خدمات رسان و دستگاه های اجرایی تلاش کنند تا سهم بیشتری از ظرفیت ملی استفاده کنند.

این مسئول همچنین از گازرسانی به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در استان خبر داد و گفت: با بودجه ای که اختصاص داده می شود تا سال ۹۵ این امر به اتمام می رسد.

وی در خصوص سفر رییس جمهور به خراسان شمالی نیز توضیحاتی داد و گفت: این سفر اواخر اردیهشت ماه امسال و بعد از سفر به استان فارس انجام خواهد شد.

کد خبر 2537079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha