۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۵۹

برای شرکت در سالگرد ارتحال امام(ره)؛

۵ هزار نفر از خراسان شمالی عازم مرقد حضرت امام(ره) شدند

۵ هزار نفر از خراسان شمالی عازم مرقد حضرت امام(ره) شدند

بجنورد- مسئول اردویی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: صبح امروز و همزمان با سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) حدود پنج هزار نفر زائر از خراسان شمالی عازم مرقد حضرت امام(ره) شدند.

سرهنگ نصرالله یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این تعداد زائر در قالب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس عازم مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی شدند تا صبح فردا ۱۴ خردادماه، ضمن زیارت مرقد امام(ره) در مراسم سخنرانی مقام معظم رهبری شرکت کنند.

وی با اشاره به این که اعزام این تعداد زائر بر اساس برنامه و سهمیه تعیین شده برای خراسان شمالی صورت گرفت، افزود: زائرین اعزامی از این استان را حدود دوهزار نفر از آقایان و سه هزار نفر از خانم ها تشکیل داده است.

سرهنگ یزدانپناه تصریح کرد: ۲۵ دستگاه اتوبوس اعزامی به مرقد بنیانگذار جمهوری اسلامی، مربوط به زائران شهر بجنورد مرکز استان و ۷۵ دستگاه مربوط به هفت شهرستان دیگر استان است که به صورت هماهنگ از مراکز هشت شهرستان استان به مقصد تهران حرکت کردند.

سرهنگ یزدان پناه اضافه کرد: ۲۳ دستگاه خودروی سبک، ۹ دستگاه آمبولانس، سه اکیپ نیروی انتظامی و هشت دستگاه خودرو سردخانه ای نیز برای ارائه خدمات رفاهی، درمانی و پشتیبانی، زائران اعزامی این استان را تا بازگشت از تهران همراهی می کنند.

وی افزود: در این سفر سه روزه، زائران خراسان شمالی با حضور در حرم حضرت امام(ره) با آرمان های رهبر فقید و بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید بیعت کرده و سپس به زیارت حرم حضرت معصومه(س) و جمکران مشرف می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان شمالی با دارا بودن هشت شهرستان ۹۱۱ هزار نفر جمعیت دارد.

کد خبر 2767420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha